Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Inainte sa-ti incepi propria afacere trebuie sa raspunzi la aceste intrebari
de Ana Tudor |
Tags: afacere proprie, antreprenori, impact pozitiv
Inainte sa incepi sa iti construiesti o afacere, trebuie sa te gandesti daca esti sigur ca asta iti doresti cu adevarat.
Inainte sa incepi sa iti construiesti o afacere, trebuie sa te gandesti daca esti sigur ca asta iti doresti cu adevarat.
1. Care sunt motivele tale?
Unii oamenii isi construiesc propria afacere pentru a se imbogati, altii pentru a fi proprii lor sefi, iar altii pentru ca au idei geniale si intentioneaza sa lanseze un produs care sa revolutioneze piata. Motivele pentru care un antreprenor decide sa isi deschida o afacere determina ulterior gradul de succes al acesteia, deciziile pe care trebuie sa le ia si actiunile pe care trebuie sa le demareze. Acelasi lucru este valabil si pentru tranzitia de cariera. Ce este mai important pentru tine si ce semnifica impactul pozitiv pentru tine? Catre ce directie ti-ai propus sa te indrepti pentru a evolua? Raspunsurile la aceste intrebari iti vor arata daca ai luat decizia corecta.
2. Cine este publicul tau?
Dupa ce ai stabilit definitia succesului pentru afacerea ta, trebuie sa constientizezi ca nu tu esti persoana importanta aici, ci clientii, utilizatorii si partile interesate. Antreprenorii trebuie sa se modeleze in functie de nevoile si preferintele clientilor lor, pentru a-si asigura reusita, iar asta inseamna sa iti definesti si sa cunosti publicul caruia te adresezi. Afla care sunt preocuparile, durerile si aspiratiile lor si cum poti sa actionezi pentru a raspunde acestor nevoi.
3. Ce te face special
Fiecare produs sau serviciu de succes are "acel ceva" care il diferentiaza si ii ofera un avantaj competitiv. Ce te face pe tine special? Ce te face indispensabil? Trebuie sa iti definesti in mod clar punctele forte si sa arati in ce context poti pune ceva in aplicare pentru a avea un impact semnificativ.
4. Ce probleme rezolvi?
Fondatorii eficienti au succes pentru ca rezolva probleme reale si importante. Un exemplu potrivit este competitivitatea dintre vitamine si pastile. In timp ce vitaminele sunt bune de consumat uneori, pastilele reprezinta de multe ori o necesitate. Asadar, analizeaza cat de reala si de importanta este afacerea pe care iti doresti sa o construiesti.
5. O poti face?
Ideile bune vin pe banda rulanta atunci cand vorbim despre afaceri, de aceea trebuie sa te gandesti daca afacerea ta este realizabila, daca ai in spate o echipa de specialisti pregatita sa te ajute, pentru ca singur nu vei reusi. In mod evident, trebuie sa iti stabilesti un buget in care sa te incadrezi, pentru ca vei avea de asteptat pana sa incepi sa scoti profit.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.