Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Moduri de initiere a apelurilor nesolicitate in marketingul direct
Tags: marketing direct, apeluri nesolicitate, clienti potentiali, telemarketer, produse si servicii, initiere apeluri nesolicitate, oferta
Scopul apelurilor nesolicitate din marketingul direct este de a initia conversatii prin care sa se determine daca potentialii clienti au nevoie de produsul sau serviciul oferit si daca acestia au banii necesari pentru a il cumpara. Aceasta conversatie poate avea loc, insa, doar daca telemarketerul reuseste sa castige increderea clientului potential.
Scopul apelurilor nesolicitate din marketingul direct este de a initia conversatii prin care sa se determine daca potentialii clienti au nevoie de produsul sau serviciul oferit si daca acestia au banii necesari pentru a il cumpara. Aceasta conversatie poate avea loc, insa, doar daca telemarketerul reuseste sa castige increderea clientului potential.
Ex. „Va sun in legatura cu un nou sistem care va va ajuta sa economisiti bani.”
„Va sun deoarece am inteles ca veti lansa o noua linie de produse si m-am gandit ca poate doriti sa gasiti un mijloc eficient de reducere a costurilor.”
Iata cateva evenimente care va permit sa intrati in contact cu pontetialul client si sa initiati cu succes un apel nesolicitat:
1. Compania si-a deschis o noua filiala sau unitate.
2. Compania isi muta una din unitati intr-o alta locatie.
3. In fruntea companiei se afla un nou director executiv.
4. Directorul executiv al companiei s-a retras din functie.
5. Compania se extinde.
6. Compania are un nou client important.
7. Compania a pierdut un client important.
8. Compania a retras un produs sau serviciu existent.
9. Compania a achizitionat o alta companie.
10. Compania urmeaza a fi achizitionata de o alta companie.
11. Compania se restructureaza.
Cheia este sa folosesti aceste evenimente pentru a crea o legatura intre acestea si produsul sau serviciul oferit. Cu cat legatura este mai logica, cu atat este mai probabil ca aceasta sa conduca la o conversatie incheiata cu succes.
Cum poti afla de aceste evenimente? Prin citirea tuturor comunicatelor de presa importante, a stirilor locale si a website-ului companiei careia urmeaza sa te adresezi.
Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.