Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 pasi spre crearea unui chestionar eficient
Tags: chestionar, intrebari chestionar, realizare chestionare, consumatori, intrebari, audienta tinta
Atunci cand oferi consumatorilor continut online, trebuie sa te concentrezi asupra calitatii, nu asupra cantitatii. Doar asa vei reusi sa te situezi printre primele rezultate pe Google si doar asa iti vei fideliza audienta tinta.
Atunci cand oferi consumatorilor continut online, trebuie sa te concentrezi asupra calitatii, nu asupra cantitatii. Doar asa vei reusi sa te situezi printre primele rezultate pe Google si doar asa iti vei fideliza audienta tinta.
Iata cinci pasi ce trebuie urmati pentru a realiza chestionare eficiente:
1. Studiaza piata
Pentru a crea chestionare cat mai eficiente, trebuie sa stii in primul rand cui anume te adresezi si sa concepi un mesaj cat mai targetat. Nu este intotdeauna cea mai buna idee sa iti intrebi fanii „Ce fel de continut doriti sa cititi?”, ci trebuie sa le adresezi intrebari mai specifice. Mai intai, cel mai indicat ar fi sa arunci o privire pe Google Analytics pentru a vedea care sunt primele 10 pagini preferate de utilizatori.
2. Redacteaza intrebarile
Pentru rezultate optime, chestionarul nu ar trebui sa contina mai mult de 10 intrebari. In general, consumatorii nu se pot concentra asupra unui singur lucru pentru o perioada indelungata, astfel ca, daca ii plictisesti cu multe intrebari, este posibil ca multi sa refuze sa iti completeze chestionarul. Incearca sa adresezi intrebari care sa le permita participantilor sa isi exprime gandurile si ideile, evitand intrebarile cu raspuns Da/Nu.
3. Ofera stimulente pentru completarea chestionarului
In etapa de creare a chestionarului, este indicat sa le oferi viitorilor participanti anumite stimulente pentru a-i incuraja sa raspunda la intrebari. Le poti oferi un discount la produsele sau serviciile oferite, un ebook gratuit sau orice alt beneficiu suplimentar.
4. Realizeaza chestionarul
Pentru realizarea chestionarului, poti apela la programe speciale, precum SurveyMonkey sau KwikSurveys, ambele oferind servicii gratuite.
5. Publicarea chestionarului
Dupa ce ai realizat chestionarul, este timpul sa il faci cunoscut cititorilor. In acest scop, il poti publica pe website-ul companiei, la sfarsitul fiecarei postari de pe blog, in mesajele de email marketing, pe profilurile social media, chiar si in semnatura din email. Este important sa mentionezi chestionarul in cat mai multe locatii pentru a te asigura ca va fi completat de cat mai multi utilizatori.
Dupa primirea raspunsurilor, evalueaza-le si fa modificarile necesare in website. Prin faptul ca vei raspunde la feedback-ul cititorilor, le vei demonstra acestora ca iti pasa cu adevarat de parerea lor.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.8
din 5
- 5 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.