Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandurile care ii fascineaza pe romani. Top 50
Tags: branduri fascinante, romania, top branduri fascinante, rom, unlock market
Lumea noastra este compusa dintr-o sumedenie de branduri. Dintre ele doar unele ajung sa ne atraga atentia si chiar sa ne fure inima. Care sunt insa brandurile ce ii fascineaza pe romani, aflam dintr-un studiu realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.
Lumea noastra este compusa dintr-o sumedenie de branduri. Dintre ele doar unele ajung sa ne atraga atentia si chiar sa ne fure inima. Care sunt insa brandurile ce ii fascineaza pe romani, aflam dintr-un studiu realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.
“Fascinatia este eminamente despre emotii, este ca dragostea. Ea trebuie intretinuta, altfel emotiile se racesc”, spune Adina Vlad (Managing Partner al Unlock Market Research).
Prezenta unui singur brand romanesc in Top 10 arata importanta curajului si a inovatiei in comunicare. Este vorba despre Rom, care, gratie campaniilor sale surprinzatoare precum “Rom American” si “Romanii sunt destepti”, a reusit sa se cocoate tocmai pe locul 8 in clasament. Desigur, la acest lucru a contribuit in buna masura si nenumaratele premii castigate la Cannes si alte festivaluri internationale.
Alaturi de Rom, pe primele 10 pozitii se regasesc in ordine: Ferrari, Jack Daniel’s, Axe, Durex, Stella Artois, Heineken, Harley-Davidson, Porsche si Zara.
Din ce-i facuta fascinatia?
Potrivit celor de la Unlock, fascinatia pentru un brand sau altul are la baza sase factori: provocare (21,5%), responsabilitate (26,7%), originalitate (19,8%), putere (16,4%), libertate (11,7%) si carisma (4%).
„Un brand fascinant provoaca, demonstreaza ca are grija de consumatori, este original si puternic. In plus, intr-o cultura dominate de teama si neincredere, a te comporta responsabil si a fi puternic sunt atuuri care te califica pentru a fi si fascinant”, spun cei de la revista Biz
In urma evaluarii celor sase factori ce determina fascinatia, s-au desprins sase categorii importante de branduri.
Topul marcilor puternice: Ferrari, Jack Daniel's, Coca-Cola, BMW, Harley-Davidson, Milka si Apple/iPhone.
Topul marcilor responsabile: H&M, MTV, YouTube, Red Bull si Facebook.
Topul marcilor originale: Ferrari, Porsche, Rom, Yamaha, Durex, Jack Daniel’s, Radio Guerrilla, Harley- Davidson si Discovery.
Topul marcilor libere: Jack Daniel’s, Axe, Red Bull, Dove, Durex, Facebook, Zara, Harley-Davidson.
Topul marcilor carismatice: Jack Daniel’s, Heineken, Ferrari, Puma, Stella Artois, Zara, Harley-Davidson, Porsche, L’Oréal, Apple/iPhone.
Topul marcilor provocatoare: Harley- Davidson, Durex, Red Bull si Oreo.
„Topul de fascinatie nu are legatura cu puterea marcii in piata. Din acest motiv, in top nu intalnim intotdeauna cele mai bine vandute sau mai infuente branduri. In clasament apar brandurile pe care oamenii le investesc cu sarm si au mare potential de a-i atrage si fermeca”, adauga cei de la Biz.
Iata cum arata intregul clasament al brandurilor fascinante pentru romani:
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre romania
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.