Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa iei in considerare daca te gandesti sa lansezi o noua companie
de Ana Tudor |
Tags: rata de succes, lansare afacere, antreprenoriat 2014, infiintare startup
Desi antreprenoriatul este in voga in zilele noastre, rata de succes a unei afaceri noi este tot mai mica. Exista numeroase motive pentru care afacerile la inceput de drum dau faliment inainte de a incepe sa produca profit, sau chiar inainte ca antreprenorii sa isi poate recupera investitia.
Desi antreprenoriatul este in voga in zilele noastre, rata de succes a unei afaceri noi este tot mai mica. Exista numeroase motive pentru care afacerile la inceput de drum dau faliment inainte de a incepe sa produca profit, sau chiar inainte ca antreprenorii sa isi poate recupera investitia.
1. Trebuie sa fii pasionat de ceea ce faci
Inainte de a porni la drum, asigura-te ca asta este ceea ce iti doresti, si ca domeniul in care intentionezi sa iti proiectezi afacerea este cel care te pasioneaza, cel in care iti doresti sa activezi si cel care iti poate asigura castigul. Sa construiesti o companie de la zero este o munca grea, iar ceea ce faci trebuie sa te inspire zilnic, pentru a fi sigur ca esti pe drumul cel bun.
2. Gandeste departe
In cazul in care conceptul tau initial nu genereaza prea multe posibilitati de avansare, oportunitati pentru descoperirea clientilor sau pentru cresterea gradului satisfactiei clientilor, mai bine astepti sa iti vina o idee mai stralucita, decat sa investesti bani in ceva mai putin sigur. Cele mai bune idei de afaceri sunt acelea care ii determina pe oameni sa creada cu adevarat in ele.
3. Asculta, dar nu te supune
Cele mai multe probleme in antreprenoriat sunt cele in care nu sunt intelese cu adevarat feedback-urile transmise de clienti sau cele in care oamenii de afaceri implementeaza exact ceea ce li se cere, fara sa se asigure ca este si cea mai buna varianta pentru business-ul lor. Doleantele clientilor ar trebui sa fie doar informative pentru tine, nu sa capete putere de decizie.
4. Important este sa actionezi, nu sa o faci perfect
Antreprenorii au de luat atat de multe decizii, incat este foarte usor sa cada intr-o capcana: vor sfarsi prin a face o multime de lucruri minore, destul de inutile si din care nu vor avea nimic de invatat. Autorii Chip si Dan Heath sustin ca "prea multe optiuni, chiar si unele excelente, nu ne vor face decat sa stagnam".
5. Alege-ti corect partenerii si mentorii
Echipa pe care ai ales-o pentru startup-ul tau, inclusiv partenerii, investitorii si mentorii, trebuie sa aiba scopuri si interese comune, care sa puna in valoare cultura pe care ai ales sa o promovezi. Poate sa fie destul de dificil sa gasesti cele mai potrivite persoane, mai ales cand ai nevoie disperata de finantare, insa trebuie sa rezisti tentatiei de a face bani rapid, asigurandu-ti o continua dezvoltare armonioasa.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.