Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 legi fundamentale in social media marketing
Tags: social media, marketing, legi social media, promovare
Folosite cu inscusinta, instrumentele social media pot da un imbold serios oricarui brand in sfera online si dincolo de ea. Dar cum orice domeniu are propriile sale reguli de functionare, sa vedem care ar fi cele 10 legi ale promovarii prin social media.
Folosite cu inscusinta, instrumentele social media pot da un imbold serios oricarui brand in sfera online si dincolo de ea. Dar cum orice domeniu are propriile sale reguli de functionare, sa vedem care ar fi cele 10 legi ale promovarii prin social media.
1. Legea ascultarii
Pentru a cunoaste succesul prin social media este nevoie mai mult sa asculti, decat sa vorbesti. Cititi contiutul postat de publicul tinta si luati parte la discutii pentru a afla mai multe despre ceea ce isi doreste cu adevarat. Abia dupa o astfel de analiza puteti crea propriul dumneavoastra continut si lansa discutii care sa aiba un impact real.
2. Legea concentrarii
Este de preferat sa va canalizati eforturile catre ceva concret, bine definit, decat sa dati impresia ca sunteti capabil sa satisfaceti toate gusturile. O campanie social media focalizata pe consolidarea identitatii brandului, completata de o strategie adecvata de marketing prin continut, are mai multe sanse de succes decat o campanie ampla, bazata pe efortul de a oferi de toate pentru toti.
3. Legea calitatii
Calitatea primeaza mereu in fata cantitatii. Este mult mai bine sa aveti 1.000 de fani online care citesc, impartasesc si vorbesc despre continutul pe care il creati, decat 10.000 de utilizatori inactivi.
4. Legea rabdarii
Succesul prin social media nu vine deodata si nici din neant. Desigur, se pot crea si ceva valuri, insa daca nu exista un anumit ritm, o anumita constanta, reusita nu este decat una temporara. Este nevoie de munca, rabdare si dedicare pentru ca un astfel de proiect sa aiba rezultatele asteptate pe termen lung.
5. Legea continulului
Daca concepeti si publicati continut de calitate, de-a dreptul exceptional, veti creste audienta si veti avea un public constant care va va urmari in permanenta si care va impartasi acest continut cu prietenii si cunoscutii lor de pe Twitter, Facebook, LinkedIn ori il vor face cunoscut pe blogurile lor. Cu cat aceasta activitate este mai intensa, cu atat cresteti sansele de a fi gasit mai usor pe motoarele de cautare.
6. Legea influentei
Identificati acei actori online care au influenta in domeniul in care activati. Luati legatura cu acestia si faceti tot posibililul sa stabiliti o relatie cu ei. In masura in care vor gasi interesant continutul pe care-l creati, il vor promova in propria retea de fani, ceea ce inseamna ca veti fi expus unei audiente mult mai mari.
7. Legea valorii
Daca veti fi preocupat doar de promovarea directa a produselor si serviciilor prin intermediul social media, cititorii vor incepe sa va ignore. De aceea este esential sa creati continut de calitate, important pentru cei carora va adresati. Concentrati-va atentia mai putin asupra conversatiei in sine si mai mult asupra crearii unor legaturi cu publicul dumneavoastra. Cei pe care reusiti sa-i cuceriti vor actiona ulterior ca veritabili transmitatori, fiind foarte utili in campanii de marketing care folosesc word-of-mouth.
8. Legea acceptarii
Precum nu ati ignora o persoana care incearca sa va atraga atentia in lumea reala, nu o faceti nici cand vine vorba de mediul online. Crearea legaturilor, construirea relatiilor constituie fundamentele succesului in social media, asa incat nu irositi nicio oportunitate de a intra in legatura cu cineva.
9. Legea accesibilitatii
Nu publicati continut, dupa care dispareti brusc din peisaj. Fiti disponibil pentru publicul pe care il aveti, postati cu regularitate informatii si luati parte la conversatii. Cititorii online sunt destul de capticiosi, versatili si nu vor ezita sa va inlocuiasca daca aveti perioade de inactivitate.
10. Legea reciprocitatii
Daca vreti ca altii sa vorbeasca si sa impartaseasca continutul pe care il postati, nu ezitati sa faceti si dumneavoastra acelasi lucru pentru ei. Astfel, o parte din timpul petrecut pe social media trebuie alocat citind si vorbind despre informatiile postate de altii.
Via entrepreneur.com
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Esti rege pe LinkedIn?
Compania ta posteaza pe Facebook?
Cele mai frecvente 8 greseli in designul unui site
Customer Care Conference 2014: Tendinte in domeniul relatiilor cu clientii in urmatorii 25 de ani
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni