Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 pasi spre imbunatatirea strategiei social media
Tags: strategie social media, platforme de socializare, uniformizare, design, branding, optimizare canale social media
Fiecare companie ar trebui sa se asigure ca intregul continut din conturile social media este optimizat corespunzator si ca acesta este in concordanta cu imaginea brandului, ne sugereaza John S. Peters, social media manager al The Search Agency.
Fiecare companie ar trebui sa se asigure ca intregul continut din conturile social media este optimizat corespunzator si ca acesta este in concordanta cu imaginea brandului, ne sugereaza John S. Peters, social media manager al The Search Agency.
1. Rafinarea designului
Designul conturilor social media face parte din branding. Din acest motiv, este important sa va personalizati imaginile de fundal, fotografiile de profil si celelalte elemente vizuale, astfel incat acestea sa reflecte imaginea brandului.
Este important sa pastrati uniformitatea, astfel incat ar fi indicat sa folositi aceeasi imagine de profil pentru toate platformele social media.
2. Completati toate paginile importante
Pagina de profil, pagina biografica si paginile “About” sunt extrem de importante din perspectiva SEO-ului, deoarece motoarele de cautare extrag de acolo descrierea meta care apare in rezultatele cautarilor. Acestea sunt de asemenea primele informatii citite de catre vizitatori atunci cand doresc sa afle mai multe detalii despre compania dvs.
Completati intotdeauna aceste pagini si asigurati-va ca acestea contin cuvinte cheie relevante din industria in care activati. Astfel, potentialii clienti va vor gasi mai usor, atat prin intermediul mototarelor de cautare traditionale, cat si prin intermediul retelelor de socializare.
3. Evaluati angajamentul pe platformele de socializare
Aruncand o privire asupra activitatii de pe canalele social media, puteti evalua cu usurinta daca interactionati cu audienta tinta in mod corespunzator si daca exista loc de imbunatatiri la acest capitol. Faceti o lista cu toate problemele pe care le observati si luati-va timp pentru a stabili care sunt cele mai eficiente metode de adresare a acestora.
Apoi, puteti urmari cu atentie peretii de profil pentru a descoperi noi oportunitati care au trecut poate neobservate. Luati-va timp si raspundeti la intrebarile adresate de clienti sau vizitatorii profilului.
Dupa efectuarea acestor pasi, veti descoperi lucruri esentiale care va vor ajuta sa va imbunatatiti considerabil strategia social media.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.