Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 moduri in care poti fi nesuferit pe Facebook
Tags: marketing, facebook, postari enervante, statusuri enervante
Un status de Facebook este enervant daca ii serveste in principiu numai autorului si nu ofera nimic pozitiv pentru oricine altcineva il citeste. Daca analizam mai in profunzime, statusurile neenervante sunt fie interesante/informative, fie distractive/amuzante.
Un status de Facebook este enervant daca ii serveste in principiu numai autorului si nu ofera nimic pozitiv pentru oricine altcineva il citeste. Daca analizam mai in profunzime, statusurile neenervante sunt fie interesante/informative, fie distractive/amuzante.
Nu ma enerveaza pentru ca imi satisfac mie, cititorului, o nevoie. Imi fac ziua mai buna. La modul ideal, statusurile interesante sunt fascinante si originale (sau un link catre ceva ce corespunde descrierii) si cele distarctive te fac sa te tavalesti de ras.
Pe de alta parte, statusurile enervante se invart in jurul unuia din urmatoarele motivatii:
1. Crearea de imagine: autorul vrea sa schimbe modul in care oamneii il privesc.
2. Narcisim: gandurile, opiniile si filosofia de viata a autorului e tot ce conteaza. Autorul si viata autorului sunt interesante ca atare.
3. Atragerea atentiei: autorul vrea atentie.
4. Inducerea geloziei: autorul vrea sa-i faca pe ceilalti gelosi pe el si pe viata lui.
5. Singuratate: autoruls e simte singur si vrea ca Facebook sa-i rezolve problema.
Facebook este infestat de aceste cinci motivatii. Este o epidemie pe aceasta retea de socializare.
Daca tot n-ai inteles cum sa fii nesuferit pe Facebook, ia de mai jos:
1. Lauda-te. Imi spui ca viata ta este senzationala la nivel macro (ai slujba de vis, ai pus mana pe diploma sau te-ai mutat in noul tau apartament) si micro (ai un weekend fabulos in fata, iesi in oras cu prietenii, ai avut o zi grozava).
Imi amintesti ca esti fericit si de succes, asa pe fata. Sau poate pui un oarecare val de modestie („M-au fluierat doi astazi si unul a incetinit de era sa faca accident. Urasc barbatii!”).
In plus iti exprimi cat s epoate de public sentimentele cat se poate de frumoase fata de jumatatea ta cu care formezi perechea perfecta.
2. Fii criptic. Adica posteaza ceva care arata clar ca ceva bun sau rau s-a intamplat cu tine, fara a da detalii („Gata cu relatiile”, „Ziua asta poate fi grozava...”, „Offfff”). E clar ca vrei atentie si partea distractiva este sa te uiti la comentarii.
Procesul imparte autorii unor astfel de postari in trei categorii:
- celebritatea: autorul pastreaza linistea, tratandu-si comentatorii ca pe niste fani,
- protagonistul torturat: e ceva rau. Autorul raspunde, dar pastreaza misterul. Este nefericit, dar nu vrea sa intre in detalii,
- printesa inimilor: este ceva extraordinar. Autorul raspunde, dar pastreaza misterul.
3. Statusul literal. „Ma duc la sala, apoi citesc Ana Karenina”. Te simti singur si esti narcisist. Mi te si inchipui: ai plecat de la birou si, pe drum, ti-ai scos telefonul si ai scris asta. Esti fericit acum?
4. Ciudate mesaje public-private. Adica publici un mesaj pentru cineva care nu are niciun sens sa fie public. Exemplu: „Mi-e dor de tine. Pe unde umbli, Georgeta?”
Sursa: Huffington Post
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.17
din 5
- 3 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.