Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 strategii Social media care vor revolutiona anul 2013
de Ana Tudor |
Tags: social media, retele de socializare, spionaj industrial, evaluarea performantelor
Social Media a fost surpriza anului 2012. Acest domeniu a inregistrat un mare succes, astfel incat retele de socializare precum Facebook si Twitter au devenit moduri de viata.
Social Media a fost surpriza anului 2012. Acest domeniu a inregistrat un mare succes, astfel incat retele de socializare precum Facebook si Twitter au devenit moduri de viata.
Modul in care cei care detin afaceri folosesc Social Media se va schimba in anul 2013. De asemenea, si felul in care clientii interactioneaza cu anumite companii se va schimba.
Iata schimbarile care vor avea loc in domeniul Social Media in anul 2013:
Iata schimbarile care vor avea loc in domeniul Social Media in anul 2013:
1. Adio sondaje
Multe branduri de pe piata au anuntat ca vor inlocui banalele si invechitele sondaje cu feedback-urile din Social Media, astfel procentajele vor fi calculate pe un esantion mai mare. Mai mult decat atat, acest mod va fi mult mai accesibil clientilor care au ceva de spus.
2. Spionajul industrial este legal si gratuit
In anul 2012 am putut observa branduri care foloseau diferite metode pentru a afla informatii despre companiile concurente. In anul 2013 se preconizeaza faptul ca marile companii vor oferi mai multe detalii despre produsele pe care le au pe retelele de socializare si vor prezenta mai multe amanunte pe care atat clientii, cat si companiile competitioare sa le foloseasca.
3. Traditionalele evaluari ale performantelor vor disparea
Din moment ce orice persoana isi poate da cu parerea despre evolutia unei companii prin intermediul feedback-ului, marile branduri vor afla la orice ora din zi si din noapte atat punctele lor slabe, cat si avantajele care le au in detrimentul altor companii de renume. Fiecare parere conteaza, iar in acest fel companiile vor ajunge sa fie cat mai aproape de perfectiune.
4. Social Media nu este pentru oricine
Anul trecut multe dintre companiile de renume din intreaga lume au avut de suferit din cauza erorilor facute pe retelele de socializare. Aceste erori pot fi facute atat de clienti sau simple persoane care acceseaza pagina respectivei companii sau chiar de catre cei care se ocupa de administrarea paginilor de social media a companiei respective. Se preconizeaza faptul ca in 2013 Social Media va avansa foarte mult, depasindu-se atat erorile, cat si performantele inregistrate in anul trecut.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
De ce website-ul este mai important decat contul de Facebook
5 secrete pentru cei care isi cauta un loc de munca
7 tipuri de fani pe social media si cum sa interactionezi cu ei
Telefonul inteligent prosteste?
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni