Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
4 sugestii privind optimizarea CV-ului cu ajutorul social media
Tags: cv, social media, facebook, linkedin, twitter, slujba, job
Multumita Facebook, Twitter, LinkedIn si a altor miriade de platforme social media, cei care cauta o slujba sunt mai aproape ca niciodata de factorii de decizie din cadrul companiilor targetate.
Multumita Facebook, Twitter, LinkedIn si a altor miriade de platforme social media, cei care cauta o slujba sunt mai aproape ca niciodata de factorii de decizie din cadrul companiilor targetate.
In timp ce social media constituie un isntrument senzational in sine, combinate cu un CV de moda veche are efecte redutabile. Puterea unui CV constra in faptul ca este completamente fluid. Un CV poate fi mare, mic, online, offline, inregistrat in format video, ilustrat etc. Indiferent de format, CV-ul se va imbunatati daca ii este insuflata puetere dinspre social media.
In acest scop, urmati sugestiile de mai jos:
1. Faceti link catre platformele de socializare
In zilele noastre, cam 10,9% dintre CV-uri includ link-uri catre social media, iar procentul este in crestere. Cu cat sunteti mai transparent in fata potentialilor angajatori, cu atat acestia se vor simti mai confortabil si va vor angaja mai repede.
Includeti URL-urile profilurilor de Facebook, Twitter si, mai ales, de LinkedIn in partea de sus a CV-ului, langa nume, e-mail si numar de telefon. Asigurati-va ca link-urile sunt la indemana, pentru ca angajatorul sa poata afla repede lucruri despre dumneavoastra, fara a face cautari detectivistice.
2. Actualizati-va datele
In timp ce trimiteti informatii in zeci de directii, este usor sa treceti cu vederea piesele puzzle-ului care nu mai sunt actuale. Asadar, actualizati constant. Un angajator nu ar trebui sa citeasca ceva in CV si cu totul altceva pe LinkedIn.
Faceti o lista a site-urilor de social media si a celor cu locuri de munca care includ informatii de natura profesionala. Verificati o data pe luna ca totul sa fie la zi.
3. Nu faceti pur si simplu Copy/Paste
CV-ul va este plin de continut care da foarte bine si pe social media. Folositi aceste informatii si completati campurile "experienta", "despre mine" etc.
In orice caz, nu uitati sa partajati cu atentie. Nu faceti pur si simplu copy/paste al intregului CV in sectiunea "despre mine". Se prea poate ca formatarea CV-ului sa nu se adapteze din prima celei a site-ului vizat. In schimb, selectati frazele tari. Astfel, va veti asigura ca toata lumea care va acceseaza profilul va intra in contact cu cele mai importante date.
4. Folositi cuvinte cheie pentru SEO
Dincolo de experienta, abilitati si tinte, nu uitati ca suntem supusi regelui care se cheama "cuvinte cheie". Adevarul trist despre cautarea unui loc de munca in zilele noastre este ca potentialii angajatori folosesc Google pentru a rasfoi site-urile social media in vederea identificarii celor mai buni angajati.
Pentru a fi in topul jargonului actual, analizati listele de job-uri din domeniu pentru a vedea ce cuvinte se repeta mai des. In plus, exista mai multe instrumente de SEO pe care le folosesc oamenii de marketing si la care puteti apela pentru a optimiza cautarea propriului CV.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.