Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
A gresi e omeneste. Doar ca in marketing te costa ceva mai mult
Tags: marketing, motivatie, afacere, credibilitate
Motivatiile pe care le avem atunci cand dezvoltam o afacere sunt diverse. Nu intotdeauna insa acestea ne si ajuta sa ajungem acolo unde ne dorim. In multe situatii, modul in care alegem sa reactionam, pornind de la aceste motivatii, ne poate duce cu zece pasi inapoi.
Motivatiile pe care le avem atunci cand dezvoltam o afacere sunt diverse. Nu intotdeauna insa acestea ne si ajuta sa ajungem acolo unde ne dorim. In multe situatii, modul in care alegem sa reactionam, pornind de la aceste motivatii, ne poate duce cu zece pasi inapoi.
Entuziasmul care ne arunca uneori in mrejele unor proiecte poate la fel de bine sa ne faca sa cedam decat sa ne poarte mai departe. Ne lasam dusi de val si speram ca proiectul-minune pe care ni l-am imaginat cu doar o seara in urma se va transforma in urmatoarele 48 de ore intr-o adevarata fabrica de bani. Fals. Si stim asta, insa nu ne oprim aproape niciodata pentru a ne potoli entuziasmul. Fara sa renuntam sa fim motivati, este bine sa ramanem intotdeauna cu picioarele pe pamant. Marketingul poate fi uneori nisip alunecos mai degraba decat stanca dura.
De asemenea, invidia ne poate face uneori sa stagnam. Sa ravnim la reusita altuia in timp ce ne plangem in pumni de ciuda. Si, pur si simplu, sa nu ne mai concentram asupra muncii pe care ar trebui sa o depunem pentru a ajunge acolo unde ne dorim. In astfel de situatii, ideal ar fi, din nou, sa incercam sa ne gandim ca tot ceea ce facem nu reprezinta un efort, ci doar pasi pe care trebuie sa ii urmam pentru a reusi.
Mandria s-ar putea sa ne ajute sa ocupam un ultim loc in topul celor mai buni din domeniul nostru. Si, cum stim deja, lauda de sine nu miroase-a bine. Trebuie sa facem mereu diferenta intre "a parea mare" si a "parea laudaros". E important ca afacerea noastra sa aiba credibilitate in ochii celorlalti, insa nu vom reusi sa facem asta daca traim cu senzatia sau cu aroganta ca suntem mult mai buni decat ceilalti din domeniu.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.