Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afacerea ta poate profita de pe urma tweet-urilor platite?
Tags: afaceri mici, public-tinta, twitter, plata per click, publicitate, campanii
Nu ne suprinde ca si platforma de socializare Twitter a decis sa isi dezvolte latura de publicitate. Ceea ce o face insa diferita de Facebook este ca aceste strategii prin care se face publicitate se concentreaza asupra afacerilor mici.
Nu ne suprinde ca si platforma de socializare Twitter a decis sa isi dezvolte latura de publicitate. Ceea ce o face insa diferita de Facebook este ca aceste strategii prin care se face publicitate se concentreaza asupra afacerilor mici.
Acest lucru incurajeaza astfel afacerile mici sa isi promoveze cu incredere produsele prin intermediul tweet-urilor fara costuri care sa le afecteze prea mult si cu riscuri vizibil reduse, datorita retelei Twitter.
Astfel, platforma ii ajuta pe micii antreprenori prin targetarea utilizatorilor de Twitter si deci prin crearea unui public-tinta caruia aceste afaceri sa se adreseze cu mult mai multe sanse de reusita.
Tweet-urile promovate pot fi adaugate cu succes in fluxul de stiri la care s-au abonat utilizatorii respectivi si apar si atunci cand acestia fac o cautare in baza unor cuvinte-cheie.
In plus, Twitter directioneaza traficul catre pagina produsului tau. Atunci cand un utilizator da click pe un link dintr-un astfel de tweet sponsorizat, va fi trimis direct in site-ul tau si nu catre contul tau de Twitter.
Prin comparatie cu alte servicii de plata per click, tarifele percepute de Twitter sunt relativ mici. Astfel ca, asa cum au declarat unii reprezentanti ai companiei, o afacere mica poate porni o astfel de campanie cu doar 200 de dolari.
In plus, o campanie bine targetata poate sa atraga noi fani care pot oricand redistribui tweet-urile tale in mod gratuit.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.