Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Bunele maniere pe... Facebook. Urmezi aceste reguli?
Tags: management si marketing, bunele maniere, social media, facebook
Facebook-ul poate sa para un fel de teren de joaca. Problema este insa ca fiecare isi apara curtea proprie. De fapt, e si firesc sa fie asa si sa ne dorim ca macar in ce priveste timeline-ul sa avem libertatea de a face ordine dupa bunul plac.
Facebook-ul poate sa para un fel de teren de joaca. Problema este insa ca fiecare isi apara curtea proprie. De fapt, e si firesc sa fie asa si sa ne dorim ca macar in ce priveste timeline-ul sa avem libertatea de a face ordine dupa bunul plac.
Si chiar daca o sa ni se para ca acest mediu online e un loc in care multe reguli pot fi incalcate (si sa ne amintim ca nu e), exista un cod al bunelor maniere si in social media. Iata doar cateva dintre aceste reguli care ar trebui scrise mult mai des:
1. Nu-i mai ruga pe ceilalti sa iti aprecieze postarile. Chiar daca in urma cu cativa ani, era un lucru obisnuit sa vezi un status care incepea cu "Dati un like daca va place...", acum asa ceva deranjeaza si nu isi are rostul.
2. Nu exagera cu postarile. Daca aglomerezi feed-ul altora cu prea multe postari, oamenii se vor dezabona de la contul tau in incercarea de a face mai mult spatiu acolo unde nu mai era loc din cauza noutatilor pe care continuai sa le postezi.
3. Renunta la hashtag-uri. Un curent care s-a mutat de pe Twitter pe Facebook, fara sa aiba o justificare. Hashtag-urile nu au fost create pentru Facebook.
4. O tragedie nationala sau globala n-ar trebui sa fie subiect de status pentru pagina unei companii. Gandurile din online ajuta prea putin disperarea reala cu care se confrunta victimele. Iar actiunea face cat o mie de cuvinte. Sa ne oferim ajutorul real, nu gandurile transformate in status.
5. Nu ii privi pe altii de sus si, mai mult decat atat, nu presupune ca fanii sunt atat de plictisiti incat ii va distra o gluma ieftina sau un banc sec.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.