Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand si cum ar trebui sa postam continut pe Facebook?
Tags: interactiune cu fanii, facebook, pagini de brand, postare continut, interval orar, like, share, rata de engagement
Se pare ca marketerii nu au invatat cand ar trebui sa posteze continut pe Facebook. Conform unei analize realizate de Buddy Media, marketerii continua sa posteze prea rar in weekend si seara, atunci cand majoritatea brandurilor nu posteaza continut, dar utilizatorii sunt cei mai dispusi sa interactioneze cu brandurile.
Se pare ca marketerii nu au invatat cand ar trebui sa posteze continut pe Facebook. Conform unei analize realizate de Buddy Media, marketerii continua sa posteze prea rar in weekend si seara, atunci cand majoritatea brandurilor nu posteaza continut, dar utilizatorii sunt cei mai dispusi sa interactioneze cu brandurile.
In ceea ce priveste frecventa postarilor, ar trebui sa ne ghidam dupa principiul „less is more”, adica mai putin inseamna mai mult. Se pare ca brandurile care posteaza o data sau de doua ori pe zi inregistreaza o rata de interactiune cu utilizatorii cu 19% mai mare decat cele care posteaza continut de trei sau mai multe ori pe zi. „Ideea este sa nu iti bombardezi fanii cu prea multe postari, deoarece optimizarea News Feed-ului Facebook penalizeaza astfel de pagini de brand,” avertizeaza raportul.
Raportul sugereaza de asemenea o limita de 80 de caractere pentru postari. Astfel de postari mai scurte primesc mai multe Like-uri si Share-uri din partea fanilor. Cu toate acestea, 75% din postarile de pe Facebook depasesc aceasta limita.
Fotografiile raman cea mai buna metoda de crestere a engagement-ului, acestea generand cu 39% mai multa interactiune din partea fanilor decat postarile obisnuite. Postarile cu continut video si link-uri stau cel mai prost din acest punct de vedere, acestea fiind cel mai putin distribuite de fani.
Alte recomandari utile:
- folositi link-uri cu URL-uri care sunt usor de identificat, pentru ca utilizatorii sa stie la ce sa se astepte
- adresarea de intrebari fanilor ramane o idee buna, insa intrebarea trebuie adresata la sfarsitul postarii, nu la inceput. Postarile care contin o intrebare la final primesc un numar dublu de comentarii si mai multe Like-uri si Share-uri
- cereti-le fanilor sa posteze fotografii pe peretele paginii de brand. Astfel de postari dubleaza nivelul de engagement
- folositi emoticoane. Postarile care contin emoticoane primesc cu 52% mai multe Like-uri si Share-uri. Cele mai eficiente emoticoane raman „:D” si „:P”.
- postarile prin care le cereti fanilor sa completeze spatiile libere sunt de asemenea binevenite. Acestea primesc de 4 ori mai multe comentarii decat postarile obisnuite.
- folositi call-to-action-uri. Postarile care contin cuvintele „Like”, „Share”, „Da sau NU” sau „Adevarat sau Fals” primesc mai multe distribuiri si Like-uri.
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 4 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.