Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce ar trebui sa stii despre marketing-ul pe Facebook
Tags: marketing pe facebook, audienta tinta, consumatori, pagina de brand, retele de socializare, continut
Nu mai este nicio noutate faptul ca Facebook este cea mai populara retea de socializare a momentului si aproape ca nu exista brand care sa nu aiba pagina dedicata pe aceasta platforma. Prin intermediul acestei retele, brandurile pot comunica eficient cu consumatorii, pot afla care sunt interesele si nevoile acestora si ii pot fideliza cu usurinta.
Nu mai este nicio noutate faptul ca Facebook este cea mai populara retea de socializare a momentului si aproape ca nu exista brand care sa nu aiba pagina dedicata pe aceasta platforma. Prin intermediul acestei retele, brandurile pot comunica eficient cu consumatorii, pot afla care sunt interesele si nevoile acestora si ii pot fideliza cu usurinta.
Trebuie sa intelegi cu adevarat audienta tinta
Cine este consumatorul tinta? Ce fel de muzica asculta? Ce fel de reviste citeste? Ce filme vizioneaza? Cum isi petrece timpul liber? Trebuie sa iei in considerare toate aceste aspecte atunci cand doresti sa te adresezi unui anumit public.
Alege un ton potrivit
Trebuie sa te prezinti intr-un mod autentic si sincer, astfel incat sa castigi increderea audientei tinta. Vorbeste-le „pe limba lor”. Trebuie sa stii ce stil de comunicare prefera consumatorii, in functie de media de varsta, ocupatie, interese, s.a.m.d.
Testeaza mai multe tipuri de continut
Pentru a vedea ce anume functioneaza si ce nu, va trebui sa testezi mai multe tipuri de continut. In functie de raspunsul primit din partea consumatorilor vei stii ce fel de continut merita promovat si la ce ar trebui sa renunti pe viitor.
Pregateste-te sa investesti pe termen lung
Nu scapa din vedere faptul ca este nevoie de timp si perseverenta pentru a dezvolta o pagina de brand de succes si pentru a crea relatii autentice cu consumatorii. Continutul postat de tine nu va deveni viral peste noapte, nu vei obtine 1.000 de Like-uri din prima si nici macar 1.000 de fani prea usor. Trebuie sa te antrenezi cu rabdare si sa fii dispus sa investesti timp si energie.
Ai grija ce fel de continut postezi
1. Fotografii – ar trebui sa urci poze interesante / amuzante, care sa fie pe placul consumatorilor.
2. Link-uri – poti posta link-uri utile catre alte website-uri, bloguri, magazine, clipuri video, etc.
3. Produse – poti promova produse ce urmeaza sa fie scoase pe piata sau care au fost deja lansate. Poti solicita feedback din partea consumatorilor si le poti cere parerea cu privire la produse sau servicii viitoare.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.