Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce e important sa stii despre social media

Tags: social media, twitter, facebook, linkedin, google

Paleta de instrumente social media este extreme de vasta. Indiferent de platformele de social media pe le utilizezi pentru a-ti promova afacerea – Twitter, Facebook, LinkedIn, etc – trebuie sa tii mereu cont de faptul ca acest mediu de comunicare reprezinta de fapt o conversatie.
Asta inseamna ca vei avea succes numai daca nu doar difuzezi informatii, ci iti si aloci timp pentru a te angaja in conversatii cu membrii din grupul de Facebook sau cu cei care urmaresc activitatea companiei tale pe Twitter.
 
Nimeni nu vrea sa urmeze un cont de Twitter sau o pagina de Facebook inactiva. Pentru a intretine conversatia si a-i tine conectati pe cei interesati de compania ta, trebuie sa actualizezi frecvent informatiile, sa postezi cat mai des si sa raspunzi prompt celor care te urmaresc. Ideal, ar trebui sa iti aloci zilnic sau o data la 2-3 zile cateva momente pentru publica continut nou, sa trimiti cateva tweets pe zi si sa raspunzi comentariilor si mesajelor in maxim 24 de ore.
 
Mai putin, e mai mult
Greseala frecventa pe care o fac incepatorii este sa isi inscrie compania pe toate retelele de social media disponibile, chiar daca nu toate sunt potrivite activitatii lor si ignorand faptul ca nu isi pot aloca timpul necesar pentru intretinerea atator instrumente. Este vital sa iti faci cunoscuta prezenta pe acele retele de social media care se potrivesc activitatii companiei si care iti ofera posibilitatea de a interactiona cu potentiali clienti. Este mai eficient sa te rezumi la 2-3 instrumente pe care sa le exploatezi la maxim, decat sa ai zeci de conturi inactive care nu vor face decat sa iti afecteze imaginea de brand. Concentreaza-te pe acele instrumente unde clientii din targetul tau sunt cei mai activi.

Fii personal si autentic
Deoarece instrumentele de social media reprezinta o conversatie, trebuie sa pastrezi in vedere faptul ca majoritatea oamenilor s-ar conversa mai degraba cu o persoana decat cu un brand fara chip, asa incat asigura-te ca profilurile companiei tale sunt originale si au personalitate. Esti o persoana reala, iar postarile si comentariile tale ar trebui sa reflecte asta. Interactiunea cu alte persoane ar trebui sa fie personala – instrumentele de social media incurajeaza dialogul si este important ca cei cu care interactionezi sa se poata referi la tine ca la o persoana.
 
Planificarea
Planificarea din timp te face eficient. Nu incepe comunicarea prin instrumente de social media fara a-ti lua un ragaz de a te gandi inainte la un plan de bataie. Intelege ce este realistic si ce face sens pentru compania ta si du-te pe acele instrumente de social media care pot aduce valoare afacerii tale. LinkedIn, Facebook, BoomJ, Meetup sau Ning. Exista o retea sociala pentru fiecare audienta. Unde se afla potentialii tai clienti? Alege retelele sociale care iti pot oferi o cale de a interactiona si „cunoaste” virtual oameni din targetul tau. Este cel mai eficace si ieftin mod de a afla insight-uri valoroase despre acestia si astfel sa iti adaptezi produsele si serviciile nevoilor lor specifice.
 
Rabdarea este cheia succesului
Aminteste-ti sa fii persistent si ca este nevoie de timp pentru a stabili o prezenta solida in cadrul retelelor sociale. Daca vei tine cont de toate aceste sfaturi, vei ajunge la rezultate mai bune in promovarea afacerii tale. In plus, Google a ridicat importanta instrumentelor de social media in algortimul sau de cautare. Astfel, activitatea ta in cadrul acestor instrumente te va ajuta pentru a afisa cat mai sus pagina ta de web, dar si tot ce ai spus/publicat vreodata pe retelele sociale ramane pe veci acolo. Totodata, nu uita ca instrumentele de social media sunt intr-o continua schimbare si de aceea trebuie sa fii pregatit sa te adaptezi mereu, insa evita impulsul de a te inscrie pe o noua retea sociala doar pentru ca este acum la moda – du-te acolo unde se duc si clientii tai.
 
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016