Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa faci pentru a-ti creste comunitatea in social media
Tags: comunitate sociala, social media, roi, roa, continut sau context
Cresterea comunitatii inseamna lucruri diferite pentru persoane diferite. Pentru unii oameni si pentru unele branduri, o comunitate sociala este una cat se poate de formala, un loc nestructurat unde sa plazezi continut pentru consumatori.
Cresterea comunitatii inseamna lucruri diferite pentru persoane diferite. Pentru unii oameni si pentru unele branduri, o comunitate sociala este una cat se poate de formala, un loc nestructurat unde sa plazezi continut pentru consumatori.
Altii insa vad comunitatea aceasta ca pe un mic grup de factori de influenta puternici. Indiferent de definitie, pentru a a vea succes, fiecare comunitate are nevoie de continut, de context pentru membri si de ROI.
1. Fara spamming! Nu le mai face clientilor de pe Twitter spam. Construieste comunitatea implicandu-i in cresterea ei.
2. Noua masuratoare pentru comunitatile sociale. ROA = Return on Awareness.
3. Ce a aparut prima oara – contextul sau continutul? Poti crea continut daca intelegi contextul.
4. Statutul regal al continutului. “Continutul este rege. Este ceea ce face o comunitate sa cante”.
5. Respecta-i pe membrii comunitatii. Nu trece cu vederea contextul cand oferi continut. Respecta comunitatea si ofera-i informatii de valoare.
6. Intelege-ti comunitatea. Poti crea continut valoros doar daca intelegi contextul comunitatii tale.
7. Audienta doreste. DA! Continutul nu conteaza intotdeauna. Conteaza contextul, engagement-ul si discutiile. Identifica ce vrea audienta ta sa auda.
8. Engagement-ul atrage clienti valorosi.
9. Nu exista o dimensiune corecta a comunitatii. Comunitatile sanatoase si lucrative au diverse dimensiuni.
10. Engagement-ul atrage succesul comunitatii. Masoara succesul comunitatii prin nivelul de engagement al audientei.
11. Targeteaza-ti comunitatea.
12. Porneste dialogul. Doar 14% dintre brand-urile de top raspund la tweet-urile primite, iar 71% dintre mesaje raman fara raspuns.
13. Ascultarea este cheia. Asa construiesti relatii.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Burger King vrea sa-si ceara scuze fata de McDonald’s dupa ce contul de Twitter i-a fost spart
De ce se uita angajatorii la profilul tau de Facebook
Ce NU trebuie sa faca brandul tau pe social media
Compania ta posteaza pe Facebook?
Ultimele articole
Comisia Europeana a initiat proceduri oficiale impotriva TikTok
​Cele mai comune tipuri de frauda online si cum pot fi prevenite
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing