Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cele mai bune trucuri pentru a-ti ajuta clientii pe social media
Tags: marketing, social media, facebook, clienti, customer service
Da, clientii tai vorbesc despre brandul tau online, in special pe retelele de socializare. Despre ce vorbesc?
Da, clientii tai vorbesc despre brandul tau online, in special pe retelele de socializare. Despre ce vorbesc?
Isi impartasesc experientele, cele bune si cele rele, discuta despre produse si servicii, isi cer parerea inainte de a cumpara. Intra deci pe retelele de socializare pentru a fi informati, pentru a primi oferte si pentru a se bucura de customer service instant.
Promptitudinea si calitatea serviciilor pentru clienti a devenit, in zilele noastre, principalul criteriu care determina decizia de cumparare. Se gandesc la social media ca la mijloace de comunicare instanta cu brandul, asa ca se arunca pe Facebook si Twitter pentru a cere informatii. 62% dintre clienti intra pe site-urile de socializare ale brandurilor pentru a afla despre produse noi si 31% se asteapta sa vorbeasca direct cu un reprezentat al customer service sau cu experti.
Ignorarea intrebarilor si feedback-ului clientilor nu mai este un lucru acceptabil. Este, de fapt, cea mai usoara si sigura metoda de a ucide un brand.
Competitia a crescut si internetul faciliteaza cumpararea produselor si serviciilor de peste tot din lume. Prin urmare, daca un brand nu satisface nevoiel clientilor, acestia isi schimba furnizorul. Mai mult, vorbesc pe social media despre experienta lor si ii influenteaza si pe alti potentiali.
Avand in vedere ca 56% dintre consumatorii cu varste intre 18 si 34 de ani intra pe social media pentru a citi recenzii de produse si ca 92% dintre ei se bazeaza pe opiniile prietenilor si ale familiei cand cumpara ceva, lasand la o parte publicitatea, brandurile trebuie sa investeasca mai mult in „ascultare” si sa ofere customer service rapid si eficient.
Rolul social media in procesul de luare al deciziei de cumparare devine de la an la an mai important. Conform eBay, 3,5 miliarde de euro din vanzarile prin retail vor fi influentate de siteurile social media pana in 2014.
Crezi ca le mai poti intoarce spatele clientilor?
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.