Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Chiar trebuie sa stim cine se uita la profilul nostru de Facebook?
Tags: marketing, facebook, linkedin, vizualizare profil, oameni, relationare
Suntem din ce in ce mai abili la navigarea pe Internet. Cunoastem din ce ein ce mai multe detalii privind functionarea web-ului in general si, prin urmare, suntem obsedati pentru a sti exact cine interactioneaza cu statusurile si postarile noastre.
Suntem din ce in ce mai abili la navigarea pe Internet. Cunoastem din ce ein ce mai multe detalii privind functionarea web-ului in general si, prin urmare, suntem obsedati pentru a sti exact cine interactioneaza cu statusurile si postarile noastre.
Pana la un punct, este de inteles: oamenii sunt setati pentru a obtien recunosterea altora si, oricat de trist ar parea, like-uri si share-urile continutului nostru ne valideaza ideile si gandurile.
Este strigator la cer de narcisit, dar este parte integranta a felului in care ne este construita mintea.
In relationarea cu continutul altora suntem destul de pasivi. Pentru fiecare post cu care am interactionat, au existat alte 20 sau 30 pe care le-am trecut cu vederea. Daca luam numai Facebook-ul in considerare, stim cine ne-a vazut postarile in grupurile in care suntem integrati, pe paginile de brand. Asa ca ne intrebam de ce sa nu existe un sistem similar si pentru paginile personale.
Iar cererea nu este mica. Va amintiti acele aplicatii, de multe ori tip spam sau virus, care promiteau ca ne lasa sa ne vedem prietenii care interactioneaza cel mai adesea cu pagina noastra? Ele inca exista si sunt descarcate de milioane de ori. Daca Facebook sau Twitter s-ar decida sa introduca o astfel de caracteristica, cum ar functiona ea in realitate?
Exista deja un exemplu clasic: LinkedIn. Reteaua nu este vizualizata extrem de des (desi compania se straduieste sa le ofere utilizatorilor destinatii la care sa ajunga cu regularitate), dar cand cineva intra pe profilul sau poate vedea cine i l-a mai vizualizat inainte.
Asta poate fi un lucru bun: cei care-ti verifica contul sunt persoane care vor sa se conecteze cu tine si care pot sa te ajute in cariera. Alteori insa nu intelegi deloc ratiunea gestului.
Pe LinkedIn, aceasta caracteristica iti ofera o scuza pentru a initia dialogul. Si uite asa pui bazele unei retele profesionale frumoase.
Totusi, in cazul Facebook, Twitter sau Google+, o astfel de alegere (posibilitatea de a vedea cine s-a uitat la profilul tau) este una narcisista. Cum ar arata? Simplu: „x persoane au vazut aceasta postare”, la fel ca-n paginile de brand.
In realitate s-ar crea haos. Oamenii ar incepe sa posteze numai ceea ce stiu ca va functiona. Iar ideea de la care porneste social media este sa se partajeze continut (uneori mundan) in mod organic. S-ar trece la mai multa organizare si planificare.
Nu vi s-ar parea ciudat sa stiti cu siguranta ca, dupa ce acceptati prietenia unei persoane noi, aceasta s-a uitat la toate albumele foto? Acelasi lucru ni se aplica si noua, caci nu vrem sa fim vazuti cum bantuim anumite profiluri (daca facem asta). Am interactiona mai rar si am folosi manusi. S-ar pierde cumva din esenta ideii de retea de socializare.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.