Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Compania ta posteaza pe Facebook?
de Ana Tudor |
Tags: site de socializare, social media, pozitionare online
In ziua de astazi, foarte multe companii isi pierd timpul folosind "instrumentele" social media. De aceea, iti voi prezenta patru sfaturi pe care ar trebui sa le iei in considerare inainte sa postezi ceva pe Twitter sau pe Facebook.
In ziua de astazi, foarte multe companii isi pierd timpul folosind "instrumentele" social media. De aceea, iti voi prezenta patru sfaturi pe care ar trebui sa le iei in considerare inainte sa postezi ceva pe Twitter sau pe Facebook.
In ultimul timp, companiile care utilizeaza social media sunt din ce in ce mai multe. Aproape ca intreaga lor activitate se petrece pe Facebook sau pe Twitter. Social Media, la fel ca orice alta initialtiva de marketing semnificanta, trebuie sa aiba o strategie bine pusa la punct. De asemenea, fenomenul social media poate fi de ajutor in mai multe situatii, fara a se clarifica prea bine ochiectivele.
Mai mult decat atat, pentru o mai buna functionare in domeniul Social Media te invitam sa citesti urmatoarele sugestii:
1. Imbunatatirea gradului de constientizare si pozitionare specifica brandului tau
Multe companii apeleaza la tertipuri precum social media pentru a mari gradul de informatii pe care clientii si persoanele din afara le stiu despre brandul pe care l-a creat. De asemenea acesta poate fi inteles si ca primul scop pe care social media si l-a propus, avand in vedere faptul ca in prezent pe retelele de socializare se face cea mai multa publicitate fiind totodata si cea mai urmarita.
2. Imbunatateste-ti vizibilitatea in cautari
Fa in asa fel incat numele companiei pe care o detii sa fie cat mai usor de cautat pe internet. Cu cat vor gasi mai usor numele companiei pe internet, cu atat vor apela mai multi oameni la serviciile companiei pe care o detii.
3. Dezvolta-ti compania
Site-urile de socializare si site-ul propriei companii trebuie sa contina toate detaliile pe care ar trebui orice om interesat de afacerea ta sa le cunoasca. Mai mult decat atat, trebuie sa postezi orice informatie noua despre afacerea ta astfel incat sa starnessti curiozitatea celor interesati.
4. Actioneaza ca un expert
Orice actiune faci atat pe site-urile de socializare dar si in situatiile in care esti fata in fata cu clientii trebuie sa actionezi ca un expert. Trebuie sa reactionezi ca un profesionist in orice situatie in care esti pus pentru ca in acest fel vei putea fi respectat atat de angajati cat si de clienti.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.