Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Continut pe care oamenii adora sa-l partajeze
Tags: marketing, social media, continut partajabil, trafic, oameni, impact emotional
Profesionistii internet marketingului stiu ca secretul atragerii traficului pe un site este continutul partajabil. Mai mult trafic inseamna mai multe vanzari, asa ca este extrem de important sa se atraga noi utilizatori. In lumea online, ca si in "lumea reala", word-of-mouth marketing este una dintre cele mai eficiente forme de publicitate.
Profesionistii internet marketingului stiu ca secretul atragerii traficului pe un site este continutul partajabil. Mai mult trafic inseamna mai multe vanzari, asa ca este extrem de important sa se atraga noi utilizatori. In lumea online, ca si in "lumea reala", word-of-mouth marketing este una dintre cele mai eficiente forme de publicitate.
Iata cateva idei pentru crearea unui continut partajabil:
1. Liste
Poate unii dintre voi au inceput deja sa caste. Realitatea este ca, intr-o lume infometata de timp, daca le dai oamenilor liste de lucruri de facut (10 sugestii pentru un video viral, de exemplu), este tipul de headline care ii face pe toti sa dea clic. Le spui cititorilor ca nu le irosesti vremea. Listele sunt usor de citit si viualizat.
2. Povesti negative
Trist, dar adevarat: majoritatea oamenilor prefera sa auda stiri triste sau lucruri pe care nu ar trebui sa le faca. Ia partea negativa a unei stiri, pune-o in evidenta si vei vedea ce trafic vei obtine.
3. Infografice
Datele si informatiile complexe prezentate sub forma combinatiei intre text si imagine sunt foarte share-uite pe Pinterest si Twitter.
4. Stiri
Oamenii vor sa stie ce se intampla, fie ca este in domeniul lor, in orasul lor sau aiurea in lume. Ajuta-i sa gaseasca rapid si usor ce le trebuie. Creeaza, publica si promoveaza rapid acest continut, tocmai pentru ca are prostul obicei de a se invechi repede.
5. Cercetarea
Furnizeaza date sustinute de cercetare in articole bine structurate. Multi oameni vor dovezi inainte de a face primul pas.
6. Studii de caz
Cercetarea este senzationala, dar studiile de caz cu exemple din lumea reala sunt dovada ca ceva functioneaza. Ofera o lista de studii de caz si sustinatorii tai online vor sari imediat sa partajeze.
7. Continut evergreen
Este vesnic nevoie de stiri proaspete. In aceasta frenezie dupa informatii, oamenii uita adesea sa se afunde in apa vie a continutului evergreen, acel continut care va fi relevant si peste doi ani. Este continutul pe care-l poti promova multa vreme. Creeaza continut care ofera un cadru sau vorbeste despre principii si vei obtine longevitate.
7. Imagini
Imaginile ofera un impact emotional si primesc mai multe share-uri pe Facebook decat orice alt tip de continut. Imaginile iti pot transforma continutul din mediu intr-unul senzational.
8. Video
Cand creezi continut video, poti sa-ti share-uiesti povestea si ideile in multe moduri. Filmuletele pot fi foarte usor urcate pe internet si le poti include in mixul de marketing.
9. Liste top 10
Oamenii adora sa stie cine sau ce este in varful topului oricarei categorii. Creeaza continut despre asta si uita-te cum creste traficul.
10. Citate
Fa un test si urca citate pe Twitter sau pe Facebook.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.