Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum monitorizam eficienta brandului
Tags: social media, feedback, consumatori, facebook, brand, audienta tinta, monitorizarea eficientei, interactiune, fani
Pentru a construi o imagine solida brandului, este important sa atragi audienta tinta dar si sa te deosebesti de celelalte mii si mii de alte branduri de pe piata. Iti prezentam in continuare patru metode de masurare si monitorizare a eficientei din mediul online.
Pentru a construi o imagine solida brandului, este important sa atragi audienta tinta dar si sa te deosebesti de celelalte mii si mii de alte branduri de pe piata. Iti prezentam in continuare patru metode de masurare si monitorizare a eficientei din mediul online.
Pentru a avea succes, un brand trebuie sa construiasca relatii autentice cu consumatorii, sa le trezeasca interesul si sa ii determine sa se implice in mod activ. In acest scop sunt extrem de utile retelele de socializare, deoarece iti permit sa vezi nivelul de implicare al fanilor.
Spre exemplu, compania franceza de telefonie Orange a cerut fanilor sai de pe Twitter sa isi faca publice planurile de vara printr-un tweet. Apoi, fiecare mesaj era inregistrat folosindu-se un efect special voice-over si era postat pe blogul companiei. Aceasta campanie a generat mult trafic si a permis fanilor Orange sa se identifice cu mesajul de brand dar si sa interactioneze cu brandul.
2. Adaugi valoare conversatiilor?
Este important sa creezi continut de calitate, care sa starneasca interesul cititorilor si sa ii determine sa il distribuie mai departe.
Spre exemplu, compania americana Healthy Choice a pus la dispozitia fanilor de pe Facebook un cupon in valoare de 75 de centi, a carui valoare crestea odata cu numarul de fani. In doar cateva saptamani, pagina de brand a castigat peste 10.000 de fani noi si 60% dintre fanii noi au decis sa se aboneze la newsletter-ul companiei. Oferind ceva de valoare consumatorilor, compania a reusit sa creasca nivelul de engagement si sa intareasca imaginea brandului.
3. Monitorizezi feedback-ul primit?
Un brand nu poate creste si nu poate fi eficient daca nu stie ce anume functioneaza si ce nu. Feedback-ul este usor accesibil si poate fi utilizat pentru corectarea problemelor imediat ce apar.
Spre exemplu, compania americana U-Haul a avut mult de pierdut de pe urma unui singur tweet care nu a fost luat in considerare. Un blogger cu peste 21.000 de fani a postat un tweet despre experienta negativa avuta, iar in doar cateva ore, compania a pierdut mii de dolari si si-a deteriorat imaginea pe termen lung, pentru simplul motiv ca nu a inteles puterea consumatorului din ziua de astazi. Pentru a nu pati acelasi lucru, este important sa monitorizezi feedback-ul consumatorilor.
4. Site-ul sau blogul companiei ii determina pe consumatori sa se implice activ?
Nu este de ajuns sa ai un site sau un blog. Pentru a avea succes, trebuie sa ii convingi pe oameni sa revina iar si iar pe acel site. Consumatorii nu sunt neaparat interesati sa revina pe un site fiindca acesta arata bine din punct de vedere estetic, ci isi doresc sa simta ca cineva ii asculta cu adevarat. Daca vei interactiona in mod direct cu consumatorii, acestia vor fi mult mai dispusi sa revina pe site.
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cu Facebook inainte: Tendinte social media pe piata romaneasca
60% dintre consumatori vor ca brandurile sa le raspunda pe retelele sociale
Cum trebuie sa ne purtam cu fanii suparati de pe Facebook
90% dintre tineri acceseaza retelele sociale inainte de a se ridica din pat
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni