Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa aduci profit companiei tale cu ajutorul Twitter-ului

Tags: cont de twitter, gandeste-te la o strategie, obiective masurabile, instrument de business

Twitter este unul dintre cele mai puternice instrumente online de business, care este la dispozitia tuturor utilizatorilor. Cu toate acestea, multi dintre angajatii departamentelor de marketing nu stiu cum sa utilizeze aceasta platforma la potentialul ei maxim, pentru a aduce numeroase beneficii companiei.
In general, antreprenorii cauta numeroase solutii pentru a-si promova afacerea si uita numeroasele beneficii pe care le-ar putea primi prin intermediul Twitter-ului.
 
Iata ce trebuie sa faci pentru a avea succes pe Twitter:
 
1. Intelege-i pe cei care te urmaresc
 
Sa iti asculti si intelegi audienta este o componenta vitala pentru a obtine succes pe Twitter. Exploreaza provocarile industriei in care activezi, iar apoi scrie postari simple in fiecare zi prin care sa oferi solutii.
 
2. Gandeste-te la o strategie
 
Dupa ce ai inteles de ce au nevoie si ce isi doresc de la tine cei care te urmaresc, este timpul sa iti construiesti sau sa iti rafinezi strategia de marketing. Trebuie sa stabileste ce informatii iti doresti sa distribui, cum sa gasesti oameni atrasi de produsele si serviciile tale si cum sa creezi o strategie consistenta pentru postarea mesajelor, dar si ce instrumente sa folosesti pentru a-ti imbunatati zilnic contul
 
3. Creeaza obiective masurabile
 
Stabileste ceea ce iti doresti sa obtii prin intermediul contului de Twitter, iar apoi transforma asta in obiective cuantificabile. Analizeaza constant performanta ta pe Twitter, cautand modalitati pentru a-ti imbunatati eforturile.
 
4. Urmareste progresul
 
Scopul oricarei actiuni de marketing este transformarea privitorilor in cumparatori. Trebuie sa analizezi efectul mesajelor transmise de tine, sa evaluezi elementele de baza, adica numarul persoanelor care ti-au dat like-uri, care au scris comentarii pozitive sau negative despre produsele si servicviile tale si numarul celor care ti-au distribuit informatia mai departe.
 
5. Rezolva problemele
 
Nu ar trebui sa fie o surpriza pentru tine faptul ca ai si clienti nemultumiti de ceea ce oferi, care isi exprima frustrarile pe Twitter. Cauta aceste conversatii in functie de anumite cuvinte cheie si urmareste-le reactia pentru o anumita perioada. Raspunde intotdeauna mesajelor negative, insa trateza-le serios.


Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016