Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa afli mai multe despre audienta via social media

Tags: audienta, social media, retele de socializare, marketing

Audienta este sistemul circulator al afacerii tale si cheia succesului este sa stii cine sunt acele chipuri care te privesc. Va prezentam patru moduri prin care poti afla mai multe despre audienta ta, doar privind la activitatea lor in social media.
#1: Cum se descriu?
Uita-te la datele biografice de pe retelele lor de socializare. Cum se descriu? Ce le place? Pare evident, insa trebuie sa stii ca multi utilizatori iau in serios acest spatiu dedicat biografiei lor, asa ca, de acolo, poti afla ce le place cel mai mult in general sau la ei insisi.
 
De exemplu, daca mentioneaza mereu unde sunt, activand optiunea localizare, poti presupune ca au multe legaturi in zona. De aici si posibilitatea de a pune tacticile de marketing in actiune exact in arealul lor.

Exista si un instrument pentru a afla cum se descriu membrii audientei tale: Followerwonk. Acest instrument aduna informatii despre prietenii de pe Twitter, conturand audienta ideala.
 
#2: Cand sunt cel mai activi pe retele?
Sa stii cand fanii tai sunt activi online este o componenta cheie a livrarii de continut eficiente. Social media se misca atat de rapid, incat tweet-urile, posturile si pin-urile se pierd in fluxul de informatii al stream-ului fanilor. 

De exemplu, daca sunt cel mai activi in timpul orelor normale de program, poti sa presupui ac social media le este in fisa postului, asa ca articolele privind strategii avansate vor fi bine primite.

Si merita oricum sa stii cand oamenii vor sa-ti citeasca continutul.

Un instrument util care-ti arata ca audienta ta este cel mai activa pe retelele de socializare este Tweriod. Raportul pe care-l vei primi e gratuit (poti opta si pentru detalii suplimentare contra cost, bineinteles) si-ti va spune foarte multe lucruri peste care nu e bine sa treci cu vederea.
 
#3: De cine asculta?
Pentru a-ti face mesajul auzit in randul audientei tale ideale, cel mai indicat este sa-i implici pe cei care se distanteaza si se contureaza in lideri de opinie. Un sfat venit din partea unui membru important al comunitatii tale nisa poate genera trafic si implicare.
 
De exemplu, anul trecut, pe Twitter s-a vorbit despre compania in care a investit rapperul 50 Cent. Valoarea companiei a crescut cu 240%.
 
In unele nise, liderii de opinie pot fi identificati cu usurinta. In altele, mai greu. Instrumentul care te poate ajuta sa vezi de cine asculta audienta ta este Klout, care dezvaluie liste ale celor cu putere de influenta pe teme specifice.
 
#4: Ce continut isi doresc?
Poate cele mai grozave informatii despre audienta ta le vei obtine dupa ce vei vedea ce site-uri frecventeaza. Afli ce-i intereseaza astfel: daca sunt pasionati de o anumita retea, vei intelege si ce tip de continut vor.
 
De exemplu, daca audienta ta se da in vant dupa Quora sau LinkedIn Answers, inseamna ca este in cautare de solutii si opinii ale expertilor. Daca merg pe mana Dribbble si Pinterest, le place design-ul, artele si estetica, in general. 

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016