Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa faci Da dintr-un Nu
Tags: management si marketing, produse, mesaj de marketing, refuz, clienti
Trebuie sa ne gandim ca, de cele mai multe ori, un simplu "Nu." inseamna chiar "Nu". In marketing, putem indrazni sa punem macar un deget in prag fara a risca sa ne fie prins tot piciorul in usa.
Trebuie sa ne gandim ca, de cele mai multe ori, un simplu "Nu." inseamna chiar "Nu". In marketing, putem indrazni sa punem macar un deget in prag fara a risca sa ne fie prins tot piciorul in usa.
Pe scurt, putem incerca sa vedem daca nu cumva clientul a spus "nu" in graba doar pentru a evita sa spuna "Nu stiu." sau "Nu m-am hotarat inca.", scapand astfel de alte intrebari din partea noastra.
Iar aceasta tocmai a fost prima modalitate prin care putem transforma un Nu in altceva. Trebuie sa fim siguri daca acel Nu nu lasa totusi o portita prin care clientul sa cumpere cu alta ocazie.
In al doilea rand, sa nu uitam ca refuzul poate fi produs chiar de noi. Daca avem parte de refuz dupa refuz, avem toate sansele sa avem o barna in ochi si sa nu o vedem. Poate ca prezentarea produsului e prea scurta sau, dimpotriva, prea lung, sau poate ca produsul nostru e fie prea scump, fie prea ieftin. Sau poate ca indemnul nostru de vanzare nu e eficient.
Tocmai de aceea, astfel de strategii vor fi dezbatute cu altcineva pentru a reusi sa identificam erorile pe care le transmitem in mesajul nostru de marketing.
Oamenii au nenumarate motive pentru a nu cumpara un lucru. Dar daca le identificam si stim sa linistim aceste griji, avem in fata un om gata sa cumpere produsul nostru.
Tine, bineinteles, de datoria noastra sa ne imbunatatim produsul. Daca un client nu ne-ar nota produsul cu un zece, e bine sa-l intrebam ce anume ar face ca ratingul sa obtina punctajul maxim. O sa descoperim lucruri interesante la care nici nu ne gandiseram.
Daca primim un Nu definitiv (sau mai multe) nu trebuie sa ne ingrijoram intotdeauna. Atitudinea prin care ne facem mai putine griji ne va ajuta, pe termen lung, sa obtinem mult mai multe raspunsuri pozitive decat de refuz.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.