Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing pe Twitter
Tags: promovare pe twitter, continut de calitate, promovare brand, contacte, tweet, link-uri, strategii de marketing
Folosesti Twitter ca instrument de marketing? Daca nu, poate ca ar trebui sa iei in considerare site-ul de microblogging pentru promovarea brandului.
Folosesti Twitter ca instrument de marketing? Daca nu, poate ca ar trebui sa iei in considerare site-ul de microblogging pentru promovarea brandului.
1. Distribuie continut de calitate
Fa tot posibilul sa iti construiesti tweet-urile, raspunsurile si materialele promotionale folosind acelasi stil, adaptat personalitatii si brandului tau. Oamenii trebuie sa iti citeasca tweet-urile si sa isi doreasca in mod natural sa dea click si sa distribuie mai departe mesajul tau. Da valoare mesajului tau fara a lasa impresia ca iti doresti sa vinzi ceva.
2. Foloseste cuvinte cheie in tweet-uri
Cuvintele cheie au fost si continua sa fie forta propulsoare a continutului web, fie ca este vorba de website, blog, statusul de pe Facebook sau un tweet. Asadar, cea mai buna recomandare este sa iti creezi o lista de cuvinte cheie care descriu cel mai bine compania si industria in care activezi. Foloseste apoi aceste cuvinte in tweet-urile obisnuite. Fiecare tweet trebuie sa conteze.
3. Distribuie link-uri catre continut util, de calitate
Distribuirea de link-uri catre continut de calitate este una din cele mai eficiente metode de crestere a numarului de followeri si pastrarea celor deja existenti.
4. Foloseste functiile de cautare pentru a descoperi ce isi doresc clientii tai
Foloseste instrumente de management precum HootSuite pentru a afla doleantele clientilor. Astfel vei descoperi ce isi doresc acestia si ii vei putea ajuta, oferindu-le un link catre un articol sau un clip video care sa le raspunda la intrebari, spre exemplu. Acest lucru poate conduce la o interactiune cu respectivul client, iar apoi la o relatie de durata cu acesta.
5. Conecteaza-te cu oamenii potriviti
Pentru implementarea cu succes a unei strategii pe Twitter, trebuie sa ai vedere urmatorul aspect: nu urmari pe oricine, in speranta ca vei fi urmarit la randul tau, ci incearca sa gasesti oameni relevanti din industrie care sa fie cu adevarat interesati de continutul pe care il oferi. Gaseste persoane interesate de domeniul tau de activitate. Iar dupa ce ai o lista de persoane pe care le urmaresti si care fac parte din audienta tinta, interactioneaza in mod permanent cu acestea.
6. Cultiva relatiile
Fii atent cand cineva iti mentioneaza tweet-urile pe blog sau reposteaza un tweet postat de tine. Multumeste-le acestora si adauga-i intr-un grup privat . Afla cat mai multe detalii despre aceste persoane si construieste relatii adevarate cu acestea.
7. Fii sincer pentru a fi credibil
Daca ai facut o greseala, daca nu stii raspunsul la o intrebare sau daca pur si simplu nu ai experienta relevanta intr-un anumit domeniu, recunoaste. Atunci cand esti dispus sa accepti sugestii si recunosti ca nu detii adevarul absolut, audienta tinta te va lua in serios si iti va creste astfel credibilitatea si nivelul de incredere. Care este cea mai rapida cale de a-ti pierde credibilitatea? Atunci cand incerci sa acoperi o greseala sau sa minti. Asadar, fii sincer si cultiva transparenta totala.
Sursa: Social Media Examiner
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.