Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa motivezi fanii sa interactioneze cu brandul
Tags: motivarea fanilor, engagement, concursuri, social media, fidelizare, fani
Esti activ in social media si oferi continut original si interesant in fiecare zi, insa nu esti multumit de rezultatele obtinute? Iti doresti ca fanii tai sa interactioneze mai mult cu brandul si sa iti construiesti o retea de consumatori fideli? Atunci este timpul sa implementezi cateva modificari.
Esti activ in social media si oferi continut original si interesant in fiecare zi, insa nu esti multumit de rezultatele obtinute? Iti doresti ca fanii tai sa interactioneze mai mult cu brandul si sa iti construiesti o retea de consumatori fideli? Atunci este timpul sa implementezi cateva modificari.
Dupa cum stii deja, continutul este regele. Insa nu ar trebui sa te bazezi exclusiv pe contintul de calitate distribuit pe retelele de socializare. Continutul nu poate fi eficient daca nu este adresat pietei tinta si daca fanii brandului nu interactioneaza in mod frecvent cu acesta.
Cum poti asigura fidelitatea fanilor? Este simplu: adreseaza-le intrebari legate de continutul postat. Daca activezi in domeniul turismului, de exemplu, iti poti intreba fanii care este destinatia lor de vacanta preferata sau care a fost cea mai memorabila vacanta.
Atunci cand adresezi intrebari fanilor, retine in primul rand sa pastrezi lucrurile simple. Nu adresa intrebari complicate, care necesita raspunsuri complexe, deoarece majoritatea fanilor nu se vor obosi sa iti ofere un rapsuns. Intrebarile cu raspunsuri simple incurajeaza fanii sa interactioneze. In al doilea rand, ar trebui sa adresezi intrebari care sa ii determine pe fani sa isi impartaseasca experientele personale. Astfel, legatura dintre brand si fani devine mult mai autentica si mai intima.
Desfasoara concursuri cu premii
Concursurile cu premii sunt cea mai eficienta metoda de a atrage fani noi si de ii pastra pe cei existenti. Hotaraste ce fel de engagement iti doresti din partea fanilor. Vrei mai multe Like-uri la pagina? Initiaza un concurs prin care sa oferi premii celor care dau Like. Vrei mai mult continut video? Incurajeaza-ti fanii sa posteze propriile clipuri video si apoi lasa-ti fanii sa voteze castigatorul. Nu uita sa respecti regulile impuse de Facebook, Twitter sau YouTube in ceea ce priveste desfasurarea concursurilor. Daca premiul oferit este substantial, engagementul va fi pe masura.
Distribuie continutul fanilor
Oamenii doresc sa interactioneze cu branduri care sa ii asculte in mod activ si sa ii ajute sa isi exprime ideile. Daca vei distribui continutul altor branduri si pe cel al fanilor, vei interactiona intr-un mod inedit cu audienta tinta iar increderea fanilor va creste considerabil.
Nu uita ca in spatele fiecarui profil se afla o persoana reala, iar fanii ar trebui sa simta acelasi lucru in legatura cu brandul. Toate intrebarile postate, toate concursurile desfasurate si toate postarile ar trebui sa reflecte o imagine autentica a brandului, care sa inspire si sa motiveze fanii sa interactioneze.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre engagement
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.