Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa-ti convingi fanii sa interactioneze cu brandul pe Facebook
Tags: facebook, interactiune, fani, pagina de brand, intrebari, teaser video, continut, imagini
Una din cele mai mari provocari pe Facebook este sa-ti pastrezi fanii interesati si implicati. Fie ca ai 200 de fani, fie ca ai 20.000, trebuie sa ii motivezi intr-un fel sau altul sa iti acceseze continutul, sa il distribuie mai departe si, in cele din urma, sa iti cumpere produsele sau serviciile.
Una din cele mai mari provocari pe Facebook este sa-ti pastrezi fanii interesati si implicati. Fie ca ai 200 de fani, fie ca ai 20.000, trebuie sa ii motivezi intr-un fel sau altul sa iti acceseze continutul, sa il distribuie mai departe si, in cele din urma, sa iti cumpere produsele sau serviciile.
1. Promoveaza-ti continutul si foloseste multe imagini
Oamenii adora imaginile, dovada este cresterea subita a site-ului de pin-uire a imaginilor, Pinterest. Marketingul vizual inseamna crearea unui continut viral relevant, adica un continut pe care audienta simte nevoia sa il distribuie mai departe. Aceasta audienta tinta este alcatuita din oamenii care sunt cei mai dispusi sa iti cumpere produsele, de aceea este foarte important sa le cunosti intersele si sa le oferi imagini interesante si relevante care sa ii motiveze sa cumpere.
Incearca sa adaugi cat mai multe imagini pentru a ilustra continutul. De exemplu, daca anunti un eveniment viitor, o campanie de marketing sau o actualizare de produs, nu uita sa incluzi imagini reprezentative.
Si nu uita: utilizatorii Facebook nu intra pe site doar pentru a se informa, ci mai mult pentru a se distra si a evada de grijile zilnice. Asadar, joaca-te putin cu fanii tai si capteaza-le atentia intr-un mod inedit.
2. Adreseaza altfel de intrebari
Daca pana acum nu prea ai primit raspunsuri la intrebarile adresate fanilor, inseamna ca faci ceva gresit. Inainte de a posta o intrebare, pune-te in locul fanilor si raspunde-ti la intrebarea “Eu m-as obosi sa raspund acestei intrebari?”
Iata care sunt cele mai eficiente tipuri de intrebari:
Intrebarile cu raspuns Da / Nu: aceste intrebari primesc cele mai multe raspunsuri deoarece sunt foarte simple.
Intrebarile care solicita feedback: atunci cand le soliciti fanilor feedback cu privire la un produs sau serviciu, acestia vor fi mult mai entuziasmati sa cumpere produsul, deoarece simt ca au contribuit la realizarea acestuia.
Intrebarile provocatoare/ care starnesc emotii: cu cat sunt mai provocatoare, cu atat vor genera o reactie mai puternica din partea audientei.
3. Foloseste teasere video
Clipurile video sunt cele mai distribuite si genereaza un nivel ridicat de engagement. Iata cum pot fi folosite in mod eficient:
Adreseaza o intrebare: In loc sa postezi o actualizare de stare, posteaza un clip vido prin care le soliciti fanilor raspunsuri si feedback.
Ofera sfaturi utile: subliniaza un anumit sfat regasit intr-o postare pe blog si solicita fanilor sa acceseze link-ul pentru a citi intregul articol.
Vorbeste-le fanilor despre un eveniment viitor: realizeaza un scurt clip video prin care sa le comunici fanilor informatii referitoare la o noua lansare de produs, un nou seminar, etc.
Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.