Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cuvantul like atrage mai multe like-uri
Tags: studiu, like, share, postari facebook
Data viitoare cand vreti sa va determinati fanii sa reactioneze intr-un fel la mesajele voastre de marketing, inclusiv cele de pe Facebook, ar fi bine sa nu umblati cu subintelesuri si sa le cereti in mod expres acest lucru.
Data viitoare cand vreti sa va determinati fanii sa reactioneze intr-un fel la mesajele voastre de marketing, inclusiv cele de pe Facebook, ar fi bine sa nu umblati cu subintelesuri si sa le cereti in mod expres acest lucru.
De exemplu, s-a constatat ca printre cele peste 1.2 milioane de postari de la primile 10.000 de pagini de brand celebre, acelea care contin cuvantul „like” au atras de doua ori mai multe like-uri decat postarile care nu contineau acest cuvant.
De asemenea, postarile de pe Facebook care contineau cuvantul „share” au atras mai multe share-uri (si mai multe like-uri) decat acelea care nu contineau cuvantul.
Cei de la HubsSpot au mai descoperit faptul ca mesajele interogative au de asemenea mai mult succes. Acestea atrag mai multe comentarii, insa mai putine like-uri si share-uri decat mesajele care nu sunt sub forma unei intrebari.
Asadar, desi postarea unei intrebari pe Facebook este o modalitate grozava de a obtine feedback din partea fanilor, aceasta nu este la fel de eficienta si in ceea ce priveste engagementul per ansamblu.
Cand vine vorba despre interogatii si anumite cuvinte sunt in stare sa genereze mai multe comentarii. De exemplu, intrebarile la care se poate raspunde simplu, cu „da” sau „nu”, sau cele care au variante de raspuns genereaza mai multe comentarii decat intrebarile deschise, precum „de ce” sau „cum”.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.