Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce e importanta povestea in Social Media
Tags: poveste, social media, clienti, viata
Un aspect important al social media este adeseori trecut cu vederea: rolul sau in spunerea povestilor, in naratologie. Social media ne-au transformat pe toti in povestasi. A spune o poveste despre noi insine in social media este esential nu numai pentru felul in care suntem perceputi de ceilalti, ci si pentru felul in care sunt "conservate", asemeni legendelor, vietile noastre.
Un aspect important al social media este adeseori trecut cu vederea: rolul sau in spunerea povestilor, in naratologie. Social media ne-au transformat pe toti in povestasi. A spune o poveste despre noi insine in social media este esential nu numai pentru felul in care suntem perceputi de ceilalti, ci si pentru felul in care sunt "conservate", asemeni legendelor, vietile noastre.
Brandurile sau persoanele care au succes in social media sunt cele care spun cele mai bune povesti prin mijloace digitale.
Brandurile folosesc social media si pentru construirea unei istorii complete despre ele insele, inserand doza corecta de entertainment.
Va prezentam sase moduri de narare ce pot fi folosite in elaborarea continutului pentru a castiga succesul dorit:
1. Atragerea continutului generat de utilizatori. Recent, social media a cunoscut o expozie a continutului generat de membrii comunitatii, de fani sau bloggeri. Pentru a-l folosi insa cu maxime beneficii, trebuie sa nu uitam sa-l filtram.
2. Personalizarea continutului. Este bine sa precizam de ce abordam o tema, de ce e aceasta importanta pentru brandul nostru. Comunitatea trebuie sa cunoasca motivele pentru care am decis crearea unui continut.
3. Reactia instantanee la noutati. Daca se intampla ceva ce ne va afecta audienta, este bine sa intervenim sa profitam de moment sa atenuam efectele negative sau sa le potentam pe cele pozitive.
4. Folosirea exemplelor din viata de zi cu zi. Putem face studii de caz si sa scoatem in evidenta experiente de-ale clientilor poprii. Notele personale atrag un procent mai mare al partajarilor.
5. Folosirea unei atitudini normale, ceea ce inseamna sa vorbim ca o persoana reala. Este important sa vorbim ca o fiinta umana care raspunde la interpelari, reactioneaza si sustine conversatii. Aceasta ajuta la dezvoltarea unor relatii consistente.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.