Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce le este asa de greu companiilor sa se descurce pe social media?
Tags: marketing, social media, integrarea social media, sistem de captare date
In luna mai 2003, s-a lansat LinkedIn si, in 2004, Mark Zuckerberg a creat Facebook. I martie 2006, Jack Dorsey a trimis primul mesaj de pe Twitter in eterul electronic. Acestea sunt probabil cele mai influente instrumente informationale in real-time, scrie tibco.com.
In luna mai 2003, s-a lansat LinkedIn si, in 2004, Mark Zuckerberg a creat Facebook. I martie 2006, Jack Dorsey a trimis primul mesaj de pe Twitter in eterul electronic. Acestea sunt probabil cele mai influente instrumente informationale in real-time, scrie tibco.com.
Numai ca, desi ajungem sa implinim 10 ani de folosire a retelelor de socializare, de integrare a social media in mixul de marketing, companiile inca nu au inteles principiile de baza.
Social media reprezinta un mod incredibil de a te conecta cu baza de clienti, numai daca esti dispus sa le folosesti pentru ceea ce au fost create si, pentru asta, trateaza-le ca pe o fata simplificata a brandului.
Da, brandurile trebuie sa interactioneze cu fanii via social media, dar trebuie sa-si integreze sistemele de social media tracking in cele de fidelizare, tranzactionare si plata pentru a propune oferte personalizate si de a vedea mai bine ce-si doreste clientul.
In noua era social media, profilurile clientilor trebuie sa includa nu nuami puncte de fidelizare si istoria achizitiilor recente, ci si like-uri, tweet-uri, check-in-uri si share-uri.
Exista acum posibilitatea sa ai o interfata care sa monitorizeze toata activitatea pe retelele de socializare, ceea ce este un instrument incredibil de puternic pentru a administra si a intelege punctul de vedere al clientului. Fiecare mentiune a unui brand pe orice retea de socializare este captata si poate fi corelata cu anumite reguli, bazate pe orice, de la regiune, profil de utilizator, istoria platilor, activarea clientului etc. Agregarea datelor social media si informatiile real-time generate sunt o mina de aur pentru investitori.
Pentru a ajunge la acest nivel, trebuie sa integrezi social media in toate sistemele tale. Trebuie sa devina parte a procesului de luare a deciziei si un sistem de inregistrare a pulsului customer experience.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.