Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Esti rege pe LinkedIn?
Tags: rege, linkedin, social media, oameni
Daca ai raspuns "Da", inseamna ca ai o problema. De ce? Pentru ca social media se refera la libera exprimare. Oamenii tind sa considere platformele de social media societati libere, paradigma ce dezarmeaza tacticile de business cunoscute pana acum. Vreti o reteta sigura pentru a esua pe Linkedin? Adoptati unul dintre urmatoarele stiluri de comunicare si veti ajunge Rege peste Nimic.
Daca ai raspuns "Da", inseamna ca ai o problema. De ce? Pentru ca social media se refera la libera exprimare. Oamenii tind sa considere platformele de social media societati libere, paradigma ce dezarmeaza tacticile de business cunoscute pana acum. Vreti o reteta sigura pentru a esua pe Linkedin? Adoptati unul dintre urmatoarele stiluri de comunicare si veti ajunge Rege peste Nimic.
6 stiluri de comunicare care va indeparteaza de ceilalti pe LinkedIn, conform socialmediatoday.com:
1. Stie-tot
Cel care le stie pe toate ii corecteaza mereu pe ceilalti. Si asta nu ne place. Daca singurul mod de a comunica consta in corectarea celorlalti, atunci va veti pierde cu siguranta cititorii.
2. Participantul arogant
Personalitatea lui este similara cu cel a lui Stie-tot, doar ca mai adauga si o nuanta de obraznicie la fiecare postare.
3. Omul care l-a luat pe "Da" in brate
Daca sunteti mana dreapta a sefului, spunand tot timpul cate ceva care sa sustina ce a zis acesta, pe LinkedIn veti fi privit ca o persoana ce nu poate gandi independent.
4. Obsedatii de control
Administratorii de grupuri sunt predispusi la aceasta "boala". Va purtati de parca ati rege pe LinkedIn atunci cand incercati sa va administrati grupul? Mai rau, ii amenintati cu excluderea pe cei care nu se supun regulilor? Atunci sunteti un "agresor".
5. Spammer-ul
Vreti sa va pierdeti rapid conexiunile? Atunci, trimiteti-le constant e-mal-uri dupa ce ati stabilit o legatura. Folositi titluri gen "Castigati 20.000 de dolari pe luna lucrand de acasa" sau "Raport gratuit, descarcati-l acum".
6. Expert interesat de inovatii, cu spirit antreprenorial
Evitati folosirea acestor fraze uzate in profilul dumneavoastra. De ce? Pentru ca este echivalentul purtarii unor pancarte pe car scrie "Nu inteleg social media".
Nu uitati ca, atunci cand ii indepartati pe ceilalti pe LinkedIn, ii indepartati si de brand. Daca va regasiti intr-una din situatiile enumerate mai sus, este vremea sa angajati pe cineva care sa se ocupe de interactiunile pe social media. Exista sanse ca un profesionist sa va salveze brand-ul inainte de a fi prea tarziu.
Autor: Madalina Alexe
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.