Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Facebook Business sau cum sa te folosesti de social media pentru a-ti promova afacerea. Lectia nr.1

Tags: facebook, facebook business, afacere, social media, promovare, companie

Recent, cea mai mare platforma de socializare din lume a lansat o pagina dedicata companiilor mici, un centru de training pentru cei care doresc sa-si faca cunoscuta afacerea prin intermediul social media.
Facebook Business ii invata pe micii intreprinzatori cum sa creeze experiente sociale complexe, sa construiasca relatii si sa amplifice cel mai puternic tip de marketing – word of mouth. Cu alte cuvinte, ii invata cum sa utilizeze platforma intr-un mod cat mai eficient pentru brandul lor.
Iar primul pas in aceasta directie este crearea prezentei de business pe Facebook. Sa vedem ce presupune acest lucru:
1. Construirea paginii – Odata contul creat, urmatoarea grija este de a-l face sa reprezinte produsele si misiunea companiei.
Fotografia: Utilizati o imagine captivanta si reprezentatitiva, menita sa fure ochii si inima deopotriva. Poate fi logo-ul companiei, o fotografie a sediului sau a celui mai popular produs al sau.
Locatia: Revendicati-va spatiul cu optiunea Places si specificati adresa unde pagina poate fi gasita.
Info: Concepeti si postati o scurta prezentare a companiei, a domeniului de activitate, obiectivelor si misiunii ei. Includeti link-ul catre pagina web si date de contact.
App: Imbunatatiti pagina cu aplicatii particularizate care permit partajarea informatiilor, clipurilor video si altor asemenea.
Postarile: Fiti activ actualizand permanent pagina companiei. Postati informatii, fotografii, clipuri video si link-uri interesante. Acestea vor aparea in sectiunea News Feed si vor putea fi accesate si partajate cu usurinta de catre fani.  
2. Comunicarea cu proprii clienti – Postarile regulate dezvolta interactiunea cu proprii consumatori si creaza implicare. Faceti din pagina companiei o voce autentica, coerenta si incurajati fanii sa apese butonul „Like” si sa disemineze informatiile postate.
Partajati continut exclusiv: Postati fotografii, clipuri, stiri de ultima ora despre produse si evenimete, dar si mici „scapari”,  informatii aparent confidentiale menite sa creasca interesul publicului.
Lansati intrebari: Intrebarile constituie o modalitate grozava de crestere a implicarii comunitatii virtuale, fiind totodata un mod de a obtine feedback in legatura cu produsele sau serviciile oferite.
Creati un eveniment: Marcati intr-un mod special, creativ o lansare de produs, o sarbatoare, o aniversare si promovati-o catre consumatorii fideli ai brandului.
Verificati pagina zilnic: Alocati-va zilnic cate 5-10 minute pentru a accesa pagina companiei, pentru a posta informatii noi si a raspunde comentariilor.
Intocmiti un calendar al comunicarii: Acesta va va ajuta sa tineti evidenta si sa va aminititi cand, unde si ce sa postati.
3. Extinderea razei de actiune – Exista cateva modalitati specifice prin care puteti creste vizibilitatea brandului si rata de interes a comunitatii virtuale.
Faceti cunoscuta pagina: Includeti pe site-ul web, in email, pe cartile de vizita, in cadrul materialelor de promovare un mesaj de genul „Ne gasiti si pe Facebook”.  
Promovati URL-ul – Adaugati link-ul de Facebook pe cartile de vizita, pliante, site ori chiar pe bonuri fiscale.
Afisati butonul „Like” pe propria pagina web:  Astfel, vizitatorilor le va fi mai usor sa-si manifeste aprecierea fata de produsele si serviciile companiei, chiar si atunci cand nu sunt pe Facebook.
Utilizati aplicatiile Sponsored Stories si Facebook Ads: Acestea vor asigura vizibilitate maxima brandului.
Oferiti reduceri – Recompensati clientii loiali cu discounturi si oferte speciale pentru a construi relatii solide si a creste vizibilitatea companiei.
4. Urmarirea activitatii Stabiliti obiective clare legate de postarile de pe pagina companiei si asigurati-va ca sunt relevante si utile. Apoi, urmariti cu regularitate impactul acestora folosind Page Insights Dashboard, cu ajutorul caruia puteti afla:
- cine sunt clientii companiei;
- in ce zi a saptamanii este vizitata mai des pagina companiei;
- cat de des posteaza comentarii vizitatorii paginii;
- ce postari atrag mai multa implicare;
- cum puteti imbunatati pagina companiei.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016