Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook Offers: Ce este si cum poate fi folosit de catre branduri
Tags: facebook offers, oferte facebook, branduri, serviciu facebook offers
Facebook a lansat de curand o noua facilitate pentru administratorii paginilor de companie, care le permite brandurilor sa puna promotii pe paginile lor. Se numeste Facebook Offers si functioneaza pe un principiu asemanator cu cel al reducerilor sub forma de cupoane, doar ca au potentialul de a se raspandi viral.
Facebook a lansat de curand o noua facilitate pentru administratorii paginilor de companie, care le permite brandurilor sa puna promotii pe paginile lor. Se numeste Facebook Offers si functioneaza pe un principiu asemanator cu cel al reducerilor sub forma de cupoane, doar ca au potentialul de a se raspandi viral.
IQads. Pentru a obtine oferta, utilizatorii trebuie sa aleaga optiunea "Get Offer" dintr-o postare, indiferent unde este vizibila in reteaua sociala.
Dupa alegerea optiunii "Get Offer", utilizatorul va primi un mail care cuprinde detaliile ofertei; in continutul mailului ar putea fi inclus si un cod care poate fi folosit pe website-ul companiei. Cumparatorul trebuie sa aduca mailul printat sau il poate arata de pe telefon in magazine pentru a-si putea valorifica oferta.
Crearea unui Facebook Offer
Brandurile care doresc sa creeze astfel de oferte trebuie sa selecteze din Timeline optiunea "Offer, Event +" si "Offer". Apoi, vor alege tipul de oferta, reducerile putand fi folosite in magazine, in magazine si pe pagina companiei sau doar online. Administratorul paginii de brand trebuie sa aleaga apoi un titlu potrivit pentru oferta, sa incarce o imagine reprezentativa, sa aleaga numarul maxim de claim-uri si o data la care oferta expira.
Serviciul "Facebook Offers" este disponibil doar pentru paginile cu cel putin 400 de fani. Folosirea pentru prima data a serviciului este gratuita, urmand ca pe viitor serviciul sa fie limitat de un buget prestabilit. Bugetul va creste direct proportional cu numarul de fani pe care ii va atinge oferta.
L’Oreal Paris Romania este printre primele branduri care au adoptat serviciul Facebook Offers, insa nu este singura. Iata care sunt in acest moment cele mai populare Facebook Offers din Romania, potrivit FaceBrands.ro:
Cochete
Clubul femeilor
L'Oreal Paris Romania
Aurasmihai.ro
TinaR
MiniPRIX
Croaziere.net
ECCO Romania
Copiigeniali.ro
Bfashion Romania
Serviciul le ofera utilizatorilor acces la ofertele postate de paginile carora le-au dat "Like" pe Facebook, noteaza Dupa alegerea optiunii "Get Offer", utilizatorul va primi un mail care cuprinde detaliile ofertei; in continutul mailului ar putea fi inclus si un cod care poate fi folosit pe website-ul companiei. Cumparatorul trebuie sa aduca mailul printat sau il poate arata de pe telefon in magazine pentru a-si putea valorifica oferta.
Crearea unui Facebook Offer
Brandurile care doresc sa creeze astfel de oferte trebuie sa selecteze din Timeline optiunea "Offer, Event +" si "Offer". Apoi, vor alege tipul de oferta, reducerile putand fi folosite in magazine, in magazine si pe pagina companiei sau doar online. Administratorul paginii de brand trebuie sa aleaga apoi un titlu potrivit pentru oferta, sa incarce o imagine reprezentativa, sa aleaga numarul maxim de claim-uri si o data la care oferta expira.
Serviciul "Facebook Offers" este disponibil doar pentru paginile cu cel putin 400 de fani. Folosirea pentru prima data a serviciului este gratuita, urmand ca pe viitor serviciul sa fie limitat de un buget prestabilit. Bugetul va creste direct proportional cu numarul de fani pe care ii va atinge oferta.
L’Oreal Paris Romania este printre primele branduri care au adoptat serviciul Facebook Offers, insa nu este singura. Iata care sunt in acest moment cele mai populare Facebook Offers din Romania, potrivit FaceBrands.ro:
Cochete
Clubul femeilor
L'Oreal Paris Romania
Aurasmihai.ro
TinaR
MiniPRIX
Croaziere.net
ECCO Romania
Copiigeniali.ro
Bfashion Romania
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.