Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Gandeste ca o celebritate cand aplici strategii de social media
Tags: social media, vedete, celebritati, strategii, dezvoltarea brandului
Altfel spus, "Think big, look big!". Si, mai pe romaneste, cine sa ne aprecieze daca noi nu ne apreciem? Evident, aici vorbim de a oferi lucrurilor un aspect care sa para mult mai impunator decat este, cu adevarat, in culise.
Altfel spus, "Think big, look big!". Si, mai pe romaneste, cine sa ne aprecieze daca noi nu ne apreciem? Evident, aici vorbim de a oferi lucrurilor un aspect care sa para mult mai impunator decat este, cu adevarat, in culise.
Partea buna e ca in culise ne aflam doar noi. Cate afaceri care sunt astazi cunoscute in toata lumea nu au pornit de la un singur om? Sau de la o echipa formata din doar cativa oameni? In social media, aceasta impresie se construieste cu atat mai usor. De-aici si aceasta paralela facuta cu modul in care actioneaza in social media o celebritate.
Pana la urma, de ce ne place atat de mult sa urmarim ce a facut vedeta sau persoana publica X? De ce ne place sa si interactionam cu acestea, sa sarim imediat cu un raspuns atunci cand, sa presupunem, persoana in cauza doreste sa afle care e cel mai bun restaurant din orasul Y in care a sosit pentru prima oara?
Specialistii sunt de parere ca prin modul in care celebritatile folosesc social media se reduce (cel putin, in aparenta) acea bariera existenta, de regula, intre o vedeta si fanii sai. Astfel, celebritatea in cauza pare mult mai aproape de noi si "redevine om", daca vreti. In plus, in momentul in care o astfel de vedeta ne raspunde, ni se pare ca a coborat Luna de pe cer si a aderizat fix in bratele noastre.
Iata, asadar, doua motive pentru care fanii se inmultesc pe pagina unei celebritati mult mai rapid decat acum nesemnificativele ciuperci aparute dupa ploaie.
Cum poate fi aceasta constatare de folos unei persoane care incearca sa isi consolideze brandul in social media?
1. Ofera des noutati.
Unul dintre motivele principale pentru care oamenilor le place sa urmareasca o persoana publica in social media este curiozitatea. Ne place sa aruncam o privire in curtea vecinului (sa ne amintim de emisiunea Big Brother), daramite in "curtea" unei vedete. Oamenii care urmaresc o afacere in social media vor sa afle informatii pertinente si interesante. Un brand fara personalitate si care nu ofera nimic nu va reusi sa isi ademeneasca fanii si nici sa atraga noi potentiali clienti.
2. Ia aminte la fanii tai.
Nu conteaza ca esti o celebritate sau ca esti omul din spatele unei afaceri. Oamenii vor sa stie ca le acorzi atentie, ca le raspunzi la intrebari si ca nu ii tratezi in mod preferiential si, in niciun caz, de pe o pozitie mai inalta. Chiar daca nu suntem persoane publice, faptul ca raspundem unui om care a pus o intrebare in social media si ii oferim acestuia informatiile dorite poate sa insemne mult pentru persoana in cauza.
3. Gandeste-te inainte sa postezi ceva.
Chiar si in viata de zi cu zi, cand "ne ia gura pe dinainte", consecintele vorbelor noastre pot fi uneori greu de reparat. In social media multe vedete se lasa prada emotiilor si posteaza statusuri care, nu de putine ori, au fost considerate incriminatorii sau discriminatorii de catre fani. Reactiile acestora sunt intotdeauna dure si cat se poate de rapide. Nu scrie ce iti trece prin cap atunci cand esti furios. Chiar daca pentru tine si pentru cunoscutii tai statusul poate parea justificat, multi oameni il vor interpreta fie gresit, fie dintr-un punct de vedere personal. Si, chiar si tu, dupa trece furtuna, s-ar putea sa constati ca nu esti de acord cu propriile concluzii.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cat de importanta este prima impresie in mediul online?
Exista si un ROI in cele din urma sau doar nenumarate Like-uri?
Strategii pentru crearea unui continut online magnetizant
Poti 'scapa' de prietenii de pe Facebook fara a-i jigni?
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni