Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Implicarea angajatilor in activitatea social media a companiei: o cale spre succes

Tags: tutoriale, retele sociale, social media, facebook, promovarea afacerii, twitter

Retelele sociale reprezinta o sursa nemarginita de potentiali clienti pentru companii. De aceea, este foarte important ca toate companiile sa isi motiveze constant angajatii si sa ii invete cum sa foloseasca in mod optim retelele sociale pentru promovarea cu succes a afacerii.
Nu este de ajuns ca o companie sa aiba propria pagina de Facebook si un cont Twitter, trebuie ca fiecare angajat sa fie implicat activ in campaniile online. Iata cateva sfaturi in acest sens:
 
1. Oferiti tuturiale interactive – nu toti angajatii sunt familiarizati cu tweet-urile si nu toti sunt activi pe retelele de socializare. De aceea, este important sa li se ofere tutoriale interactive de utilizare a conturilor de Facebook sau Twitter. Angajatii pot fi indemnati sa isi aduca propriile laptopuri si smartphone-uri la birou, pentru a se simti mai comfortabil.
 
2. Lansati campanii interne si concursuri cu premii – Dupa ce i-ati familiarizat pe angajati cu modul de utilizare a retelelor de socializare, este timpul sa ii faceti sa se implice in mod direct. Incercati sa lansati concursuri interactive, care sa ii ajute pe angajati sa se destinda si sa devina din ce mai implicati in acelasi timp.
 
3. Gasiti persoanele pasionate de social media din cadrul companiei – reperati care sunt angajatii cei mai activi in retelele de socializare si recunoasteti-le valoarea. Cu cat acestia vor fi mai stimulati sa isi puna in valoare cunostiintele, cu atat vor exista mai multe persoane interesate sa li se alature. De exemplu, angajatii pot distribui postarile companiei de pe Facebook sau Twitter, astfel generand mai mult continut si mai multa prezenta online pentru intreaga companie. Este esential ca angajatii sa simta ca aptitudinile lor in materie de social media sunt apreciate, acest lucru incurajandu-i sa devina si mai activi pe viitor.
 
4. Fiti creativi! – incercati sa dezvoltati tutoriale mai elaborate, sa va educati angajatii cu privire la noile platforme, veniti cu idei noi care sa aduca angajatii laolalta si sa ii faca sa se implice activ in promovarea afacerii. Intrebati-va angajatii ce tip de concursuri si initiative prefera si in ce ar fi dispusi sa se implice. Campaniile din retelele de socializare le permit angajatilor sa lucreze cu spor dar sa se si distreze in acelasi timp.
 
Nu va fi usor sa ii convingeti pe cei neinitiati in social media sa isi aduca o contributie activa, insa acest lucru este posibil daca se subliniaza potentialul unei astfel de activitati si se rasplateste entuziamul.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016