Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Informatii utile pentru optimizarea paginilor de brand
Tags: facebook timeline, pagini de brand, coperta, utilizatori
Noul format Facebook Timeline a fost implementat recent in toate paginile de brand. Deoarece multe aspecte ale noului profil sunt inca neclare, a fost realizat un studiu special in acest sens. Va prezentam in cele ce urmeaza principalele constatari ale studiului si sfaturi privind optimizarea paginilor de brand.
Noul format Facebook Timeline a fost implementat recent in toate paginile de brand. Deoarece multe aspecte ale noului profil sunt inca neclare, a fost realizat un studiu special in acest sens. Va prezentam in cele ce urmeaza principalele constatari ale studiului si sfaturi privind optimizarea paginilor de brand.
Sfatul specialistilor: “Administratorii paginilor ar trebui sa se gandeasca cum promotiile, competitiile si continutul tematic pot fi cuprinse intr-o perioada de timp care sa nu necesite derularea excesiva a paginii”.
Postarea de continut nou in mod regulat poate fi destul de dificila pentru companiile mici. Conform studiului, utilizatorii nu vor derula pagina pentru a vedea continutul postat cu mai mult de o luna inainte.
2. Imaginile de coperta sunt percepute ca fiind reclame, de cele mai multe ori sunt ignorate
Sfat: “Brandurile ar trebui sa profite de noua functionalitate a profilului Timeline si a imaginii de coperta, fiind in acelasi timp constienti de faptul ca imaginea de coperta nu trebuie considerata a fi un panou publicitar.”
Imaginile de coperta nu pot contine informatii de contact sau “calls-to-action”. In urma studiului, rezulta ca majoritatea utilizatorilor ignora aceasta imagine deoarece o percep ca fiind un spatiu publicitar si au tendinta sa deruleze imediat pagina in jos. Prin urmare, brandurile trebuie sa isi puna imaginatia la contributie cand vine vorba de aceasta sectiune a profilului.
3. Utilizatorii vor sa afle mai multe detalii despre companie
Sfat: “Se merita sa integrezi istoria companiei in profilul Timeline”
S-a observat un interes deosebit acordat sectiunii “About” a paginilor de brand. Utilizatorii sunt interesati sa afle detalii din istoria companiei, in ordine cronologica.
4. Utilizatorii sunt bulversati de noile elemente ale profilului Timeline, brandurile trebuie sa ii educe si sa le ofere asistenta
Sfat: “Brandurile trebuie sa incerce sa isi ajute fanii sa inteleaga noul format al paginilor si sa le indice care este disponibilitatea continutului si care sunt noile functii. Pana cand aceasta bariera nu este depasita, interactiunea va avea de suferit.”
Conform studiului, multi utilizatori sunt confuzi cu privire la noile elemente ale paginilor Timeline si nu observa multe aspecte esentiale: sageata care indica aplicatiile restranse, descrierea companiei, link-ul catre pagina “About”.
“Este clar ca utilizatorul obisnuit nu intelege pe deplin functiile noului format si nu interactioneaza cu brandul in modul dorit. Acest lucru se va schimba in timp, insa avand in vedere ca “Like-urile” sunt din ce in ce mai greu de obtinut, brandurile trebuie sa isi dea interesul mai mult ca niciodata. Administratorii paginilor nu mai au optiunea sa seteze tab-uri sau aplicatii targetate pentru utilizatorii care au dat Like paginii”, precizeaza realizatorii studiului.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.