Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Intoarce-le capul angajatorilor pe LinkedIn
Tags: angajatori, linkedin, candidat, profil, slujba, experienta
Daca vrei sa obtii o slujba buna la o companie mare, trebuie acum sa fii tare pe LinkedIn. Ce le inspira pe companii sa te sune? Cum sa-ti dichisesti profilul pentru a le atrage atentia? Vezi mai jos.
Daca vrei sa obtii o slujba buna la o companie mare, trebuie acum sa fii tare pe LinkedIn. Ce le inspira pe companii sa te sune? Cum sa-ti dichisesti profilul pentru a le atrage atentia? Vezi mai jos.
1. Completeaza-ti profilul
Toate companiile spun ca un profil cu toate campurile completate reprezinta primul si cel mai important pas. Vor sa stie unde si cat ai lucrat, speriindu-se de perioadele de timp lasate necompletate/ neexplicate.
Dar ce vor sa afle cu adevarat este sa "simta" ca esti pasionat de ceva anume, de cariera pe care ti-ai ales-o. Cum poate pasiunea sa devian evidenta? Adera la grupurile specifice pe LinkedIn si fii activ in interiorul lor.
In plus, sunt importante si cuvintele pe care le alegi pentru a te descrie, caci e nevoie de autenticitate si creativitate pentru a atrage atentia.
2. Cuvinte ce trebuie evitate
LinkedIn a publicat o serie de zece cuvinte care au fost suprauzitate in 2011. Daca le folosesti, e timpul sa-ti refaci profilul:
1. Creativ
2. Organizat
3. Eficient
4. Experienta de lunga durata
5. Fisa de post
6. Motivat
7. Inovator
8. Orientat spre rezolvarea de probleme
9. Abilitati de comunicare
10. Dinamic
3. Mai putin inseamna uneori mai mult
Interesant este faptul ca nu fiecare profil trebuie sa debordeze de text. Profilurile scheletice, care indica doar elementele principale ale carierei unui candidat, sunt primele luate in considerare. Un motiv ar fi acela ca angajatorii au impresia ca persoanele in cauza sunt atat de multumite de companiilor la care lucreaza in momentul de fata, incat nu se dau peste cap sa-si pudreze excesiv CV-ul.
4. Recomandarile false sunt usor de identificat
Toata lumea e de acord ca recomandarile sunt importante, dar nu in sensul la care te gandesti. Prea multe bat la ochi. Nu trebuie sa fie facute de prieteni, ci de angajatori, clienti sau furnizori.
Daca ai adaugat recent foarte multe recomandari, isneamna ca esti activ in cautarea unei slujbe. Este, totodata, un semnal pentru companiile care recruteaza.
5. Adevarul crud despre poze
Unii angajatori spun ca poza nu conteaza, dar cei sinceri declara ca aceasta lasa o impresie puternica.
6. Arata ca esti descurcaret in retelele de socializare
Poti sa dai link catre profilul tau de Twitter, dar numai daca postarile sunt relevante pentru cariera.
Este un mare bonus daca ai umor si talent la scris, dar, de cele mai multe ori, nu intra in fisa postului.
7. Nu conteaza cate persoane stii, ci pe cine
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre angajatori
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.