Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Like-urile nu sunt totul: Cum puteti castiga clienti cu ajutorul Facebook
Tags: facebook, clienti, fani pe facebook, branduri, like
De cand Facebook si-a deschis portile pentru branduri a inceput o goana nebuna dupa like-uri si fani. Dar sunt oare acestea aspectele esentiale cand vine vorba despre promovarea social media?
De cand Facebook si-a deschis portile pentru branduri a inceput o goana nebuna dupa like-uri si fani. Dar sunt oare acestea aspectele esentiale cand vine vorba despre promovarea social media?
Un fan pe Facebook nu este pretios atat prin sine, cat mai ales prin prietenii pe care ii are, pentru ca fiecare dintre acestia poate deveni clientul brandului respectiv. In plus, like-ul pe care il da un fan postarii unui brand este precum un „review”. Acesta este creditat cu increderea pe care persoana respectiva o acorda prietenului sau.
Din acest punct de vedere este important pentru branduri sa incerce sa ajunga la un public cat mai larg. Iar pentru a face acest lucru exista cateva cai:
- incurajati interactiunile cu continutul postat pe Facebook. Acest lucru va va ajuta sa creste gradul de constientizare asupra brandului;
- derulati concursuri ori jocuri tip Trivia pentru dezvalui lucruri interesante despre personalitatea fanilor vostri. Astfel, veti strani curiozitatea
prietenilor lor si veti atrage asupra brandului;
- indemnati-va clienti sa posteze fotografii pe pagina de brand;
- vorbiti cu si despre clientii vostri pe Facebook;
- dati-le motive sa distribuie continutul postat de brand;
- derulati concursuri menite sa creasca numarul de distribuiri mai degraba decat numarul de participanti;
- creati o minunata experienta vizuala pe care clientii sa isi doreasca sa o distribuie prietenilor lor;
- organizati evenimente.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre facebook
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.