Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mare e puterea Facebook-ului, mare-mare

Tags: management si marketing, strategii, social media, clienti noi, pagina oficiala facebook

Daca cineva inca nu crede in social media, ar face bine sa-si regandeasca strategia de marketing si sa afle cat mai repede informatii despre importanta retelelor de socializare pentru promovarea si dezvoltarea afacerii.
Noi studii arata care sunt cele mai eficiente tehnici de atragere a unor noi clienti cu ajutorul a social media si ofera informatii pretioase in ce priveste modul in care putem forma, treptat, o audienta targetata.

Printre cele mai eficiente metode se numara adaugarea butonului de Like in site si in newsletter, precum si un link in site catre pagina oficiala de Facebook.

Acestea sunt cele mai poulare strategii, folosite de circa 93% dintre cei care au raspuns la sondaj. Doar 46% dintre acestia considera insa ca aceste butoane sunt si eficiente. Cand vine vorba de butonul de Like adaugat in newslettere sau un link in newsletter catre pagina de Facebook, procentul se opreste la 35% in ce priveste eficienta acestor tehnici.

Pentru a castiga noi fani pe Facebook, iata care sunt metodele de construire a unei comunitati, considerate ca fiind cele mai eficiente, chiar daca multi dintre cei care se ocupa de marketingul online nu le folosesc:

- metode organice de crestere a numarului de fani, una dintre acestea fiind si initierea de conversatii in social media (58% le folosesc, iar rata de eficacitate ajunge la 67%).

- colaborari cu cele mai importante voci din social media (persoane publice, jurnalisti, bloggeri): doar 33% le folosesc, iar rata de eficacitate e de 56%.

- concursuri organizate pe Facebook prin care fanii sunt rugati sa posteze continut propriu (folosite de un procent de 36% si votate ca fiind eficiente in proportie de 64%.


S-ar parea ca aceste trei strategii sunt si cele cu cea mai mare eficienta atunci cand sunt aplicate si gestionate corect. Sa nu uitam insa ca acestea pot avea mai mult sau mai putin succes, in functie de fiecare companie in parte, deoarece modul de organizare si aplicare a fiecarei strategii in parte poate fi foarte diferit de la o companie la alta.

Sursa sondaj: MarketingProfs.com
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016