Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketingul prin social media: Cum sa-ti pastrezi fanii multumiti
Tags: social media marketing, consumatori, brand, incredere, autenticitate, recomandari, feedback
Aproape orice brand care se respecta are o baza de fani pe Facebook si pe alte retele de socializare. Insa nu orice brand stie cum sa interactioneze cu fanii, astfel incat acestia sa revina cu placere pe pagina acestuia, sa ii cumpere produsele si serviciile si sa le recomande apoi si prietenilor.
Aproape orice brand care se respecta are o baza de fani pe Facebook si pe alte retele de socializare. Insa nu orice brand stie cum sa interactioneze cu fanii, astfel incat acestia sa revina cu placere pe pagina acestuia, sa ii cumpere produsele si serviciile si sa le recomande apoi si prietenilor.
1. Fii autentic
Nu te preface, ci chiar fii autentic. Autenticitatea te va diferentia de competitie. Asadar, nu sterge feedback-ul negativ. Nimeni nu va da crezare unei pagini care contine doar feedback pozitiv. Raspunde oricarui fel de feedback primit, doar asa vei da dovada de autenticitate.
2. Castiga increderea consumatorilor
In social media marketing, recomandarile consumatorilor sunt extrem de valoroase. Pentru a fi recomandat si altora, un brand trebuie sa isi influenteze in mod pozitiv consumatorii si sa realizeze o conexiune adevarata cu acestia. Consumatorii trebuie sa fie atat de placut impresionati de calitatea produselor si serviciilor oferite si de sistemul de customer service, incat sa isi impartaseasca experienta cu toti prietenii din lista. Prin urmare, comunicarea dintre brand si consumatori trebuie sa fie autentica, relevanta si personala.
3. Ai grija de consumatorii care te recomanda
Pentru a avea succes in social media, este absolut necesar sa creezi si sa mentii o relatie reala cu consumatorii. Daca le castigi increderea, acestia te vor recomanda si prietenilor lor, iar tu vei castiga astfel clienti noi. Daca si noii clienti vor fi multumiti, acestia vor recomanda la randul lor brandul, si asa mai departe. Recomandarile din mediul online sunt extrem de pretioase si practic de neinlocuit. Asadar, ai grija de consumatorii tai, pastreaza-i multumiti, pentru ca acestia sa te vorbeasca de bine si altora.
4. Fii un prieten adevarat
Modul in care interactionezi cu fanii spune totul despre tine si despre brand. Esti cu adevarat interesat de fiecare consumator in parte si iei in considerare opinia tuturor? Esti atent la ce iti spune acesta, la nemultumirile lui si incerci sa ii solutionezi problemele? Fii un prieten adevarat si ti se va raspunde cu aceeasi moneda.
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Adolescentii americani vor putea sa-si stearga greselile digitale
Ce trasaturi ar trebui sa aiba un social media manager
Factorii care modeleaza comportamentul clientilor pe social media
Ai vazut schimbarile la fluxul de stiri pe Facebook?
Ultimele articole
Patrunde in Lumea Marketingului si Invata sa Vinzi Intr-un Mod smart!
Ghid pentru realizarea de reclame pe Facebook [2018]
10 moduri simple prin care social media pot ajuta micile afaceri
83% dintre cumparatori vor ignora recomandarile pe social media de sarbatori