Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Masurarea eficienta a strategiei de social media
Tags: monitorizare, engagement, retele de socializare, cresterea engagementului, vizitatori, blog
Retelele de socializare si blogurile sunt cele mai eficiente cand vine vorba de cresterea engagement-ului fata de brand si fidelizarea clientilor. Este foarte important sa oferi continut de calitate pentru a mentine interesul cititorilor si a atrage vizitatori noi, insa nu trebuie sa scapi din vedere masurarea si monitorizara eforturilor depuse.
Retelele de socializare si blogurile sunt cele mai eficiente cand vine vorba de cresterea engagement-ului fata de brand si fidelizarea clientilor. Este foarte important sa oferi continut de calitate pentru a mentine interesul cititorilor si a atrage vizitatori noi, insa nu trebuie sa scapi din vedere masurarea si monitorizara eforturilor depuse.
Google Analytics este una din cele mai eficiente metode de masurare a traficului primit.
2. Revizuieste calitatea si relevanta continutului
Continutul oferit prin intermediul canalelor social media trebuie sa fie relevant si util, altfel este doar o pierdere de timp si spatiu. Nu inseamna ca trebuie sa verifici din cinci in cinci minute sa vezi cate like-uri sau retweet-uri ai mai primit, deoarece nu acesti indicatori sunt cei mai importanti. Pentru fiecare articol nou creat, monitorizeaza numarul de vizitatori unici, timpul petrecut pe pagina si numarul total de pagini vizualizate.
Daca numarul de vizitatori unici este in crestere, inseamna ca postarile tale ajung la un numar mai mare de utilizatori, daca timpul petrecut pe pagina creste, inseamna ca vizitatorii considera continutul tau ca fiind interesant, iar daca numarul total de pagini vizualizate este in crestere, inseamna ca vizitatorii sunt curiosi sa descopere mai multe informatii de pe site-ul tau. Toate aceste informatii pot fi monitorizate folosind Google Analytics.
3. Masoara atitudinea vizitatorilor
Imparte comentariile primite din partea utilizatorilor in trei categorii: pozitive, neutre si negative. Apoi calculeaza totalul si vezi cum evolueaza aceasta valoare in timp. Cresc mentionarile pozitive si scad comentariile negative?
4. Monitorizeaza engagement-ul fata de brand
Este important sa stii valoarea reala a engagement-ului in social media pentru a afla daca strategia functioneaza sau nu. In acest scop, sunt foarte utile instrumentele CRM, care reunesc datele referitoare la clienti cu profilurile acestora de pe retelele de socializare, monitorizand in acelasi timp nivelul de engagement.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.