Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nu subestima puterea social media in construirea unei relatii cu clientii
Tags: marketing din gura in gura, engagement, brand, social media, relatii cu clientii
Aparitia canalelor social media a permis companiilor sa interactioneze intr-un mod mult mai eficient cu clientii, facilitand totodata raspandirea informatiilor despre brand si atragerea de noi clienti. Puterea marketingului "din gura in gura" nu poate fi trecuta cu vederea, din acest motiv, retelele de socializare au un rol tot mai mare in construirea unei relatii veritabile si de durata cu clientii.
Aparitia canalelor social media a permis companiilor sa interactioneze intr-un mod mult mai eficient cu clientii, facilitand totodata raspandirea informatiilor despre brand si atragerea de noi clienti. Puterea marketingului "din gura in gura" nu poate fi trecuta cu vederea, din acest motiv, retelele de socializare au un rol tot mai mare in construirea unei relatii veritabile si de durata cu clientii.
1. Oferiti clientilor o experienta de neuitat
Cum puteti face acest lucru? Este cat se poate de simplu: creati o conexiune reala cu clientii, oferindu-le in fiecare zi cate un motiv pentru a ramane fideli brandului. Iata cateva exemple:
- oferiti reduceri de pret pentru anumite produse exclusiv clientilor care va sunt fani pe retelele de socializare
- urgentati livrarea produselor in cazuri exceptionale
- oferiti mici cadouri clientilor fideli sau tuturor fanilor de pe Facebook, de exemplu, ca semn de multumire.
2. Oferiti-le clientilor motive pentru a va urmari in continuare
Atunci cand le cereti clientilor sa va dea “Like” la pagina de Facebook, sa va urmareasca pe Twitter sau sa se aboneze la newsletter, trebuie sa le puteti oferi ceva in schimb. Iata cateva exemple:
- informatii gratuite: sfaturi din industrie, rapoarte, studii de caz, newslettere, articole, carti electronice, etc.
- invitatii la evenimente speciale
- reduceri de pret
3. Oferiti continut interesant, care sa creasca devotamentul fata de brand
Dupa ce ati atras clientii si ati construit deja o relatie cu acestia prin intermediul retelelor de socializare, este timpul sa cresteti devotamentul acestora fata de brand. Asta inseamna sa le mentineti viu interesul, prin oferirea de continut relevant si captivant in mod regulat. Exista mai multe tipuri de continut care ajuta la cresterea engagement-ului:
- distribuirea de informatii utile: puteti oferi informatii relevante din industrie, sa va etalati expertiza in domeniu, sa creati continut original sau sa distribuiti continutul altora.
- intrebari si raspunsuri: adresati o intrebare si solicitati raspuns din partea fanilor sau furnizati dvs. un raspuns si cereti parerea acestora.
- promotii: oferiti-le fanilor produse gratuite, consultatii gratuite, cupoane de reduceri, oferte promotionale, pentru a ii tine aproape si a ii determina sa va recomande si altora.
- discutii: initiati discutii pe teme interesante.
Sursa: "Engagement Marketing: How Small Business Wins in a Socially Connected World" de Gail Goodman via Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.