Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O biografie de succes in cativa pasi simpli

Tags: biografie succes, poveste, citate, cititori, brand, public

In spatele oricarei afaceri stau oameni care ar trebui sa se prezinte intotdeauna intr-un mod care sa atraga, care sa apropie, care sa ne inspire incredere si care sa ne faca sa ne asociem si mai mult cu brandul de care ne-am atasat.

Biografia ta actuala are o poveste la baza? Daca nu, inseamna doar ca face parte din marea descrierilor personale din care citim doar primele doua randuri. Asa ca, daca ai adormit in timp ce iti citeai propria biografie, nu trebuie sa disperi, exista solutii.

In primul rand, biografia ta ar trebui sa te reprezinte. Ar trebui sa te recunosti in ea. Poti cita din tine cat vrei si iti poti lua singur un interviu, nimeni nu te va acuza ca ai copiat de undeva propria-ti personalitate. Asa ca pune-ti intrebari despre cariera, despre lansarea cu succes a unui produs, despre momentul de varf, despre momentele mai grele sau orice alte intamplari care te reprezinta si reprezinta ceea ce faci. Citatele care se apropie de felul in care vorbesti iti infrumuseteaza biografia cu personalitate, autenticitate si apropiere de cititor.

In al doilea rand, biografia ta ar trebui sa fie usor de citit. Asta nu inseamna ca o vei scrie dupa modelul "Si apoi s-a intamplat asta, apoi asta, mai apoi cealalta". Si nici ca-ti vei descrie reusitele folosind liniute. Povestea pe care o spui trebuie sa curga in mod natural si sa fie o incantare pentru cei care o citesc.

Nimeni nu-i apreciaza pe laudarosi, indiferent de cat de multe au realizat. Asa ca, desi poate esti guru in domeniul tau, potoleste-ti entuziasmul si incearca sa gasesti o cale de mijloc prin care sa mentionezi importanta lucrurilor infaptuite de-a lungul carierei.

In final, ai grija ca ceea ce spui sa fie inteles si de cei care nu lucreaza in aceeasi cladire. Mai precis, nu uita ca termenii de specialitate s-ar putea sa ridice un zid intre tine si un public mai larg spre care tintesti. Un astfel de zid n-ar face decat sa impiedice legatura emotionala pe care incerci sa o creezi prin biografia ta scrisa intr-un mod original.

Iar daca aceasta legatura nu se stabileste, sansele de actiune din partea lor in ce priveste identificarea cu brandul si achizitia produselor vor scadea considerabil.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.23 din 5 - 15 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016