Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Obiceiuri la care brandurile trebuie sa renunte in social media
Tags: marketing, social media, facebook, google+, greseli in social media
Este usor sa dobandesti un obicei. Cand incerci sa schimbi modul in care faci lucrurile si esti foarte ocupat, cel mai adesea faci ceea ce faceai si inainte. Poate crezi ca micile tale obiceiuri nu au impact major, dar ele pot sa fac rau brandului.
Este usor sa dobandesti un obicei. Cand incerci sa schimbi modul in care faci lucrurile si esti foarte ocupat, cel mai adesea faci ceea ce faceai si inainte. Poate crezi ca micile tale obiceiuri nu au impact major, dar ele pot sa fac rau brandului.
Iata o lista cu cel mai des intalnite greseli care ii indeparteaza pe clienti de tine.
Ceri share-uri si retweet-uri
Sincer acuma, nu exista nimic mai descurajant decat sa vezi oameni sau pagini postand o oferta pe care sa te roage sa o partajezi mai departe. Nu numai ca par disperati, dar nu atrage deloc engagement si nu ajuta cauza in niciun fel. Este echivalentul online al aducerii mai multor straini la un loc pe care sa-i rogi apoi sa-ti fie prieteni, ei urmand sa te aprobe entuziast.
Daca postezi ceva asemanator, numai prietenii apropiati iti vor face pe plac. Ceilalti te vor ignora sau se vor enerva.
Postezi imagini distorsionate
Site-urile au devenit mult mai vizuale, asa ca sunt pline de poze. Afla deci care sunt dimensiunile corecte pentru coperta de pe Facebook si de pe Google+.
Facebook si-a mai indulcit regulile privind poza de pe coperta, asa ca poti baga acolo si ceva material promotional, mai ales daca rulezi o campanie sau o promotie.
Supracompensezi pentru inactivitate
Daca ai o afacere mica si nu ai pe cineva angajat sa se ocupe de conturile tale de social media, pot aparea momente cand, zile la rand, nu vei posta nimic. Asta este o greseala, insa tot o greseala este si faptul sa postezi zeci de mesaje intr-o zi, pentru a compensa.
Inactivitatea nu ii va face pe oameni sa te scoata din lista de prieteni, dar o vor face daca le incarci feed-ul cu nenumarate actualizari de status. Se vede mai repede si este enervant.
Social media nu este un joc cu numere.
Ignori cererile primite
Daca cineva iti pune o intrebare perivind business-ul tau, incearca sa raspunzi cat mai repede posibil. Daca nu o faci imediat, probabil nu o vei face niciodata.
Concursuri cu Like si Share
Acestea sunt impotriva regulamentelor facebook. In felul acesta nu vei reusi, oricum, sa-ti implici fanii sa relationeze cu continutul tau. Ii faci doar sa apese un buton si sa te astepti sa existe si o continuare a acestei actiuni.
De fapt, din moment ce nu poti gazdui decat un numar limitat de concursuri, nu vei avea nimic de castigat. Pe Facebook, de exemplu, daca ai multi fani si un engagement m ic, continutul tau este afisat mai jos in feed-uri.
Sincronizezi postarile pe platforme
Vei avea momente in care iti vei dori sa postezi un anume continut pe mai multe platforme. Oricare ar fi motivul, fa-o manual si personalizeaza postarea.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.