Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Patru moduri de optimizare a clipurilor pe motoarele de cautare

Tags: optimizare, cuvinte cheie, youtube, continut video, google

Multi dintre cei care au un site cred ca este suficient sa filmezi un clip si sa-l postezi pe YouTube, pentru a face un bun video marketing. Din pacate, pierd oportunitati majore de crestere a numarului de vizualziari a clipurilor lor si a traficului pe care-l pot genera prin implementarea unor strategii simple de optimizare a cautarilor.
Exista cativa pasi pe care-i putem face pentru a ne asigura ca videoclipurile noastre sunt optimizate corespunzator pe motoarele principale de cautare:

1. Crearea unui continut atractiv. 
Cel mai bun lucru pe care-l putem face pentru a optimiza rezultatele cautarilor este de a produce material filmat cu informatii utile si interesante. Cand lansam clipuri care ofera solutii sau sunt doar o sursa de distractie, ne crestem sansele ca privitorii sa doreasca sa le partajeze.
 
Cu cat filmuletele sunt partajate mai mut, cu atat vom obtine o pozitie mai buna in motoarele de cautare, atat pe Google, dar si pe Bing, Yahoo si in cautarile interne ale YouTube' si vom castiga link-uri trimise catre continutul video si catre site.
 
2. Incorporarea cuvintelor cheie relevante.
Pentru ca motoarele de cautare afiseaza adeseori clipurile video alaturi de paginie cu text, filmuletele vor aparea mai des la rezultate daca includem in script si cuvinte cheie.

Cuvintele cheie trebuie inserate in urmatoarele zone ale paginii pe care se incarca filmul:
Titlu
Descrierea filmului
Categoria 
Sectorul de cuvinte cheie
Subtitrare

Pentru a creste probabilitatea ca privitorii dea clic pe film si apoi pe site, este indicat sa includem intreg URL-ul in primul rand al descrierii filmului..

3. Partajarea clipurilor video pe mai multe site-uri.
desigur, filmuletele pot atrage multe vizualizari, daca sunt optimizate corect pe YouTube. Dar YouTube nu este singurul parc de distractii.
Pentru a ne creste numarul de backlink-uri catre site si pentru a imbunatati expunerea generala a continutului video, trebuie sa luam in considerare si urmatoarele portaluri:

• Vimeo
• Viddler
• BuzzNet
• Yahoo! Video
• TubeSurf
• BrightCove
• Google Video
 
4. Includerea unui indemn tip call-to-action in filmulete.
clipurile trebuie ptimizate, cand le includem pe YouTube sau pe alte canale de partajare de continut video, prin includerea indemnului la acctiune. Pentru ca YouTube pare sa favorizeze canalele care au mai multi abonati, putem, de exemplu, sa incorporam mesajul "Abonati-va acum pentru mai multe stiri interesante!".

Implementarea a oricare dintre strategiile de mai sus ne va ajuta clipurile video sa aiba o performanta superioara in atragerea unei audiente largite si in obtinerea unei pozitii mai bune in cautari.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016