Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promovarea excesiva: greseala fatala in social media
Tags: social media, facebook, greseli fatale, promovare brand, credibilitate
Multe companii isi promoveaza brandul si produsele prin intermediul retelelor de socializare. Insa promovarea facuta in exces poate sa nu fie benefica, ci chiar dezastruoasa, deoarece incetineste dezvoltarea si stirbeste din credibilitate.
Multe companii isi promoveaza brandul si produsele prin intermediul retelelor de socializare. Insa promovarea facuta in exces poate sa nu fie benefica, ci chiar dezastruoasa, deoarece incetineste dezvoltarea si stirbeste din credibilitate.
Oferirea de promotii si reduceri in mod frecvent poate afecta serios credibilitatea unui brand, exceptand cazul in care brandul respectiv se ocupa exclusiv cu acest lucru (de exemplu Groupon). Nu inseamna ca aceste promotii nu sunt necesare din cand in cand, insa nu ar trebui sa fie singura activitate a brandului pe canalele social media.
Motivul? Oamenii fug de reclame si promotii excesive. Ganditi-va cati butoneaza telecomanda atunci cand la televizor apar reclame si cati se dezaboneaza de la newslettere care ii invadeaza cu promotii.
Oamenilor le place sa cumpere, insa dupa propriile reguli. Nu vor sa fie pacaliti in a cumpara ceva, ci vor sa achizitioneze produse de la marci cunoscute, in care au incredere. Asadar, brandul devine mai credibil atunci cand cumparatorul nu se simte "invadat" de promotii.
Iata cateva sugestii pentru a creste credibilitatea brandului pe canalele social media:
1. Educati oamenii. In loc sa ii bombardati pe cititori cu oferte si promotii, distribuiti informatii relevante despre ultimele tendinte din industrie si oferiti celor care va urmaresc articole interesante.
2. Promovati alte branduri – cu toate ca suna ciudat, promovarea altor branduri si distribuirea continutului acestora este o metoda foarte buna prin care puteti pune bazele unor relatii de durata cu clientii si sa atrageti mai multa atentie online. Atunci cand ii vorbiti de bine pe altii, de cele mai multe ori acestia va vor multumi si astfel vor avea ocazia sa va vizualizeze profilul si sa va promoveze la randul lor. Insa promovati doar persoanele si brandurile care va inspira cu adevarat, nu o faceti la intamplare.
3. Oferiti informatii "din culise" – oamenilor le place sa afle lucruri "din culise", asadar este o idee buna sa postati un clip video prin care sa le aratati cum sunt fabricate produsele oferite sau imagini din biroul dumneavoastra.
4. Distribuiti informatii personale – de exemplu, daca aveti un blog, puteti da link-uri si pe site-urile social media, sau distribuiti articolele in care se vorbeste despre companie si schimbarile aduse de aceasta.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Newsletter zilnic GRATUIT
Comentarii 1 comentarii
Oprescu Narcisa Elena 10-Feb-2012 17:27:30
Este o situatie reala! Si foarte bune sfaturile, sa speram ca organizatiile vor tine cont de ele, in cazul in care vor afla aceste informatii. Inavadrea aceasta cu oferte care mai de care avantajoasa seamana cu o tentativa de vanzare violenta. Si vorbesc acum din perspectiva cumparatorului. Bineinteles ca fiecare om este interesat de promotii, dar acest lucru depinde de cativa factori. Spre exeplu, daca promotiile sunt abundente si vin din prea multe parti, clientul este de-a dreptul naucit, nestiind in final pe ce criterii sa se bazeze alegerea sa.Sa cumpere doar pentru ca este ieftin? Sau mai mult? Orice client este interesat de calitate. Chiar si clientul care nu are bani. Mai multumita ma simt atunci cand firma imi ofera un discount pentru fidelizare chiar atunci in magazin, decat sa ma invadeze cu promotii zilnic.
Articole similare
56% dintre utilizatorii social media sufera de sindromul FOMO
Relatiile cu clientii s-au mutat pe Facebook: Ce industrii acorda suport prin intermediul social media
Pinterest, mai de incredere decat Facebook?
Social media la putere: Raspunsul Gap la mesajele rasiste
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni