Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sapte pacate capitale care ne pandesc pe social media
Tags: pacate capitale, social media, facebook, afacere, fani, like-uri
Multe companii posteaza zi dupa zi pe retelele de socializare, fara a avea vreo idee clara ca gresesc radical. Unele postari ii fac pe receptori sa ramana muti de uimire, sa fuga cat mai repede sau, in cel mai bun caz, sa casca de plictiseala, scrie socialmediatoday.com.
Multe companii posteaza zi dupa zi pe retelele de socializare, fara a avea vreo idee clara ca gresesc radical. Unele postari ii fac pe receptori sa ramana muti de uimire, sa fuga cat mai repede sau, in cel mai bun caz, sa casca de plictiseala, scrie socialmediatoday.com.
Fiti atenti la aceste sapte pacate capitale care trebuie corectate IERI!
#1: A ravni sa vindem mai mult fanilor
Daca aproape toate postarile incearca sa-i faca pe fani sa cumpere ceva, ne facem vinovati de a tanji prea mult dupa bani. Suntem vinovati si de pacatul numaru unui in social media, acela de a vinde direct, in loc de a ne lasa reputatia si comunitatea sa vanda in locul nostru. Daca avem conturile de Facebook si Twitter imbibate de discutii despre vanzari, e vremea sa schimbam lucrurile.
#2: A fi zgarciti cu informatia
Ne intereseaza sa incurajam interactiunea prin trucuri de marketing, pentru a obtine comentarii si like-uri. Cu cat dam mai mult, cu atat primim mai mult. Sa-i ajutam pe oameni, sa-i invatam, sa comentam la randu-ne!
#3: A ascunde adevarat identitate
Nu se poate sa nu fi observat pana acum ca afacerile care stau bine la capitolul social media sunt cele care pun in evidenta OMUL din spatele platformei. Il ascultam mai bine pe George, decat un brand.
#4: A face mutarile ca un lenes
Un pacat teribil este acela de a posta prea putin. Fanilor le place sa ne viziteze zilnic pagina si le place sa vada ceva acolo, chiar putin de e. Daca suntem ca lenesul din Epoca de gheata, ar trebui sa ne schimbam.
#5: A ne purta ca un guru al afacerilor
E bine sa fim respectati in domeniul nostru, dar sa nu uitam sa pretuim modestia. Daca suntem intr-un mod prea deschis maniosi in postari sau prea ostili fata de un comentariu negativ, nu vom creste in cohii fanilor. Disputele se pot rezolva prin e-mail, prin mostre gratuite, daca e cazul, prin relatii cu clientii aduse la zi.
#6: A fi atat de invidiosi pe alte pagini de brand, incat sa ajungem sa le copiem
Daca un competitor face ceva grozav si simtim nevoia sa-l copiem tot timpul, trebuie sa ne reamintim ca o idee functioneaza prin punerea in miscare a resurselor. Ne putem indeparta fanii postand ceva ce avem impreisa ca merge. Trebuie sa gasim ce functioneaza in cazul nostru..
#7: A fi prea mandri pentru a cere ajutor
Nicio afacere nu este o insula. In social media, e nevoie de o comunitate pentru ca pagina sa mearga, asa ca nu trebuie sa fim atat de mandri, incat sa nu cerem ajutorul. Putem cere idei, informatii si ajutor de la fani.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
De ce sa investim in relatiile cu clientii
Marketingul si relatia cu consumatorii se schimba rapid. Cum va arata 2016?
6 sfaturi pentru angajatii care se ocupa de social media
Cum sa afli mai multe despre audienta via social media
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni