Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Social media si afacerile: pierdere de timp sau oportunitate irosita?
Tags: b2b, social media, marketing, twitter, linkedin
Multe companii B2B sunt sceptice fata de social media. In timp companiile B2C considera deja social media ca parte a mixului de marketing, companiile B2B sunt adeseori ezitante sa urce in corabie. Ca sa fim sinceri, exista cateva necunoscute legate de acest domeniu, dar nici companiile nu se lasa mai prejos si incep sa inteleaga ce inseamna o participare propice pe mediile de socializare si o contorizare a eforturilor.
Multe companii B2B sunt sceptice fata de social media. In timp companiile B2C considera deja social media ca parte a mixului de marketing, companiile B2B sunt adeseori ezitante sa urce in corabie. Ca sa fim sinceri, exista cateva necunoscute legate de acest domeniu, dar nici companiile nu se lasa mai prejos si incep sa inteleaga ce inseamna o participare propice pe mediile de socializare si o contorizare a eforturilor.
Realitatea este ca, desi compania nu are o prezenta oficiala in sfera social media, apar mentiuni ale numelui ei, fie din partea unui angajat, a unui client sau a presei. Este, asadar, in interesul ei sa se asigure ca brand-ul este protejat si reprezentat cu acuratete. Ideea de baza este ca lipsa unei strategii de social media exact asta inseamna: o lipsa, nu un plus.
Dupa ce constientizam ca avem nevoie de o strategie de social media, ce facem in continuare? Ne inscriem pe Twitter, pe LinkedIn? Nu asa de repede, pentru ca eforturile in acest sens trebuie sa fie complementare strategiei de afaceri. Tacticile traditionale de marketing, cum ar fi publicitatea, recomandarile si relatiile publice sunt inca extrem de importante, dar social media a devenit acum un model in textura nivelului strategic al procesului de luare a deciziilor privind marketing-ul.
3 sugestii pentru a obtine cat mai mult in urma social media marketing:
1) Integrati: Nu tratati activitatea de social media ca pe ceva separat de celelalte initiative de marketing ale voastre. Puneti link-uri catre conturile voastre din social media in semnatura la e-mail, pe cartile de vizita si in newsletter. In plus, asigurati-va ca fanii de pe Facebook, de exemplu, pot sa se aboneze la newsletter si sunt informati in legatura cu ultimele evenimente online si offline ale companiei.
2) Amplificati: Folositi social media pentru a creste notorietatea continutului gazduit de alte medii. Daca, de exemplu, aveti un newsletter ce apare de doua ori pe saptamana, arhivati-l online si scrieti despre el si pe Twitter.
3) Refolositi: Preluarea unui continut care apare intr-o forma si modelarea lui pentru a fi potrivit unei audiente noi este unul dintre secretele succesului. Cand organizati un eveniment in care prezentati informatii noi, puteti sa le promovati pe diverse retele de socializare sub format audio, slide-uri pe SlideShare etc. Se poate sa uniti cinci postari de blog punandu-le intr-un comunicat, rezumat pe care sa-l publicati apoi pe LinkedIn.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre b2b
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.