Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Succesul social media cateva cuvinte
Tags: marketing, social media marketing, retele de socializare, facebook, linkedin, afaceri
Stii deja, desigur, ca fiecare retea de socializare are propriul specific. Iar una dintre cele mai mari provocari ale unui social media manager este sa comunice un mesaj de brand coerent pe multiple canale de socializare.
Stii deja, desigur, ca fiecare retea de socializare are propriul specific. Iar una dintre cele mai mari provocari ale unui social media manager este sa comunice un mesaj de brand coerent pe multiple canale de socializare.
Solutia este sa se distileze factorul de succes primar de pe fiecare canal in parte in doua sau doar cateva cuvinte. Iar apoi sa le foloseasca pentru a organiza un porces de marketing pe social media.
LinkedIn este pentru specialisti
Adevarata putere a LinkedIn-ului este in conexiunile conexiunilor. Iti faci relatii noi pe aceasta retea pentru a crea noi oportunitati, la fel cum faci atunci cand lasi carti de vizita la evenimente. Trebuie doar sa unesti punctele pe LinkedIn si sa creezi mai multe oportunitati de business decat poti duce.
Facebook este pentru lauda de sine
Regula de baza pe Facebook este sa mentii mereu un ton pozitiv. Vrei sa te dai mare, sa celebrezi viata si lumea afacerilor si sa-i ajuti si pe altii sa faca acelasi lucru incurajandu-i sa lase comentarii sau partajandu-le mesajele. De obicei, exista mai multe opinii privind anumite chestiuni. Prin urmare, sustine-ti punctul de vedere si pe cel al prietenilor. Orice altceva este contraproductiv.
Twitter este ca o statie de pompieri
Twitter este cel mai apropiat canal de socializare de marketingul traditional. Fluxul Twitter este populat de reclame, anunturi si bucati de conversatie. Daca folosesti reteaua in toate cele trei scopuri, asa obtii valoarea dorita.
Pinterest mizeaza pe vizual
Pinterest este folosit pentru a partaja poze poze care arata ce te intereseaza. Desi si asta este o metoda eficienta, poti face un pic mai mult. Creeaza inforgrafice gen „cum sa”, pentru a ilustra cum produsele/serviciile tale pot fi folosite la maximum.
Instagramul este intim
Cel putin acum. Asa era si facebook-ul, Twitter-ul si alte retele de socializare la inceput. Iar Instagramul isi integreaza pozele pe Facebook, pentru un reach mai mare. Nu uita sa folosesti hashtag-uri.
YouTube este experiential
Provocarea numarul unu pentru afacerile locale este de a-i aduce pe oameni in magazine. Creeaza clipuri prin care, via YouTube, sa aduci experienta in-stire catre noii cumparatori.
Google+ este un serviciu identitar
Google+ vrea sa fie fereastra tuturor spre social media. Recent, Google+ a lansat URL-urile personale, semn a ceea ce va veni.
Gandit initial ca raspuns la Facebook, Google+ s-a dovedit a fi mai mult decat o retea de socializare. Permitandu-le utilizatorilor sa importe feed de oriunde publica pe internet (inclusiv pe alte retele de socializare), Google poate acum indexa mai usor informatia pentru cautare.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.